موفقیت

مدیریت کارها و زمان انجام آن با واندرلیست – wunderlist

با واندرلیست هیچ کاری به تعویق نمی افتد و هیچ مهلت قانونی از دست نمی رود

مدیریت زمان، برنامه ریزی روزانه و پیگیری کارها با نرم افزار واندرلیست

یکی از عوامل کمک کننده به مدیران مالی و حسابداری بهره بردای بهینه از ابزارها و تکنولوژی های موجود و به روز است که کمک می کند کارها ساده تر و آسان تر انجام شود و برنامه ریزی انجام امورات به سادگی صورت پذیرد.

در همین راستا امروز قصد معرفی نرم افزار واندرلیست را دارم که کمک می کند مدیریت زمان بهتری داشته باشیم و با استفاده از این نرم افزار هیچ کاری به تعویق نیافتد یا به فراموشی سپرده نشود.

از مزایای ویژه این نرم افزار یا اپلیکیشن، کاربرد آن در رایانه و گوشی های موبایل در همه سیستم عامل ها می باشد و همچنین نسخه تحت وب آن نیز موجود است. به عبارتی شما با هر وسیله ارتباطی امروزی قادر به استفاده از این نرم افزار خواهید بود.

از دیگر ویژگی های آن، زیرساخت ابری( Cloud) است که در این حالت چنانچه از نسخه های موبایل و دسک تاپ به صورت همزمان استفاده می کنید می توانید در هر دونسخه اطلاعات ثبت شده را مشاهده و اقدام کنید، ضمنا واندرلیست قابلیت اشتراک گذاری کارها را با همکاران و دوستانتان دارد و می توانید کارهایی را به آنها بسپارید یا به صورت اشتراکی با آنها به انجام رسانید و این موضوع می تواند در کارهایی که در تیم مالی بصورت اشتراکی انجام می شود کمک شایانی نماید.

از قابلیت های دیگر واندرلیست امکان یادآوری کارها در زمان مشخص است تا هیچ مهلتی از دست نرود. از آنجایی که بخش اعظمی از کارهای مربوط به حسابداری و مالیات و بیمه باید در مهلت های قانونی مشخصی به انجام برسد لازم است که همواره مهلت های قانونی مقرر را به یاد داشته باشیم و شاید در مواردی در حجم کارهای بسیار زیاد، این مهلت های قانونی به فراموشی سپرده شود و یا اینکه در چندروز مانده به اتمام مهلت قانونی به یادآوریم که باید کاری انجام شود به همین علت اهمیت این نرم افزار نقش خود را نشان خواهد داد.

از دیگر ویژگی های مهم برنامه واندرلیست این است که می توانید فایلهایی را در قالب عکس و فیلم و صوت به لیست مورد نظر اضافه کنید تا پیگیری ها را به صورت مستند و با اسناد و مدارک لازم انجام دهید.

این نرم افزار برای انجام کارهای شخصی روزانه نیز توصیه می شود چون با استفاده از لیستی از کارهای روزانه که می توانیم برای هرروز به صورت متوالی برای آن تعریف کنیم، تمام کارهای مهم روزانه را که قصد داریم جزئی از عادت های خوب خود قرار دهیم می توانیم در آن ثبت کنیم و پس از انجام هریک از آن کارها و با تیک زدن آن احساس اعتماد به نفس بیشتری در انجام سایر کارهای روزمره خود داشته باشیم و جریان بهبود شخصی خود را در هر روز پیگیری و رصد کنیم.

از دیگر ویژگی های مناسب این نرم افزار این است که قابلیت چاپ هریک از موارد و لیست های خود را دارید و می توانید در سوابق فیزیکی خود نگهداری کنید.

به همه همکاران و دوستانم توصیه میکنم همین امروز بعد از مطالعه مقاله، این نرم افزار را حداقل روی گوشی همراه خود نصب کنید و از ویژگی های منحصر به فرد آن استفاده کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا