خبرها

کتاب قطب نمای مالیات و بیمه منتشر شد

انتشار کتاب قطب نمای مالیات و بیمه

سلام به همراهان عزیز

اخیرا کتاب من با عنوان قطب نمای مالیات و بیمه منتشر شد، این کتاب مشتمل بر 150 پرسش و پاسخ کلیدی در خصوص مالیات و بیمه در کسب و کار است.

مخاطبین این کتاب شامل مدیران کسب و کارها و مدیران مالی، حسابداران و علاقه مندان به فعالیت در بازار کار مالی است.

حسابداران و فارغ التحصیلان رشته های حسابداری و مالی می توانند با بهره گیری از آموزش های این کتاب قدم‌های بلندی در جهت توسعه دانش خود در زمینه مالی و مالیاتی بردارند و مراحل تکامل خود را در راستای تبدیل شدن به یک مدیر مالی حرفه‌ای بردارند.

مدیران مالی می‌توانند با مطالعه این کتاب، ضمن مرور آگاهی های خود و تطبیق آن با آموزه‌های کتاب، جایگاه خود را ارتقاء دهند و دانش تخصصی خود را بیشتر نمایند و از تجربیات شخصی نویسنده این کتاب نیز بهره‌مند شوند.

مدیران کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها می‌توانند با مطالعه کتاب قطب نمای مالیات و بیمه، دغدغه های خود را که ناشی از فقدان دانش لازم در حوزه مالیات و بیمه است کاهش دهند و خود را فارغ از ترس ها نمایند.

ویژگی های کتاب قطب نمای مالیات و بیمه:

1- محوریت آن بر پرسش و پاسخ

چنانچه مخاطب سوالی در ذهنش در رابطه با مالیات و بیمه باشد می‌تواند در فهرست کتاب، سوال را بیابد و مستقیما به صفحه مورد نظر مراجعه نموده و پاسخ سوال خود را مطالعه کند و این فرایند می‌تواند به یادگیری سریع در موارد ضروری کمک بسیاری نماید.

2- تلفیق تجربیات شخصی با قوانین:

بخش عمده‌ای از آموزه های این کتاب تلفیق تجربیات شخصی من با قوانین و مواد و تبصره های قانونی است و به صورت شیوا و روان این تلفیق صورت گرفته و مخاطب طی نکته هایی که در این کتاب درج شده می تواند مطالب ارزشمند زیادی را دریافت نماید.

3- ارتباط مستقیم آن با سایت حسابنو:

در این سایت و در بخش کتابیار ویدیویی، آموزش هایی به صورت رایگان در اختیار خوانندگان کتاب قرار خواهد گرفت که میتوانند با ترکیب اطلاعات مکتوب کتاب و آموزش‌های ویدیویی موجود در سایت، مسیر یادگیری خود را هموارتر نمایند.

4- همراه با هدیه ویژه:

این کتاب دارای یک بارکد در پشت جلد است که چنانچه مخاطب بارکد مورد نظر را با گوشی موبایل اسکن نماید به بخشی از سایت حسابنو هدایت می شود که می‌تواند هدیه 98 هزارتومانی خود را دریافت نماید.

 

تهیه کتاب 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با عرض سلام و درود فراوان خدمت استاد گرامی، لطفا اسکن فهرست مطالب و مقدمه کتاب را قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا