آموزش مالیاتخبرها

گزارش کارگاه آموزشی یک روزه بررسی مقررات و قوانین مالیاتی

برگزاری کارگاه آموزشی 10 مهر 98،بررسی مقررات و قوانین مالیاتی

کارگاه آموزش تجزیه و تحلیل عمومی مالیات و مباحث دادرسی مالیاتی برگزار شد.

این کارگاه یک روزه در تاریخ 1398/07/10 در هتل ورزش تهران واقع در خیابان حجاب برگزار شد و در این کارگاه به نکات عمومی و تجزیه و تحلیل موضوع مالیات و مباحثی جامع در حوزه دادرسی مالیاتی پرداخته شد.

شرکت کنندگان در این کارگاه مدیران مالی مجموعه‌های مختلفی نظیر شرکت مترو تهران، های وب و مدیران مالی سایر مجموعه‌های خصوصی بودند. این کارگاه آموزشی یک روزه از ساعت 9 صبح تا 16 به طول انجامید و در خاتمه کارگاه نیز گواهی‌نامه شرکت در این دوره کوتاه‌مدت برای شرکت کنندگان  صادر و اعطا گردید.

از جمله مباحثی که در این کارگاه مطرح شد شامل مباحث عمومی مالیات نظیر بررسی مواردی از دستورالعمل های جدید مالیاتی و تکالیف مالیاتی اشخاص حقوقی، مالیات بر ارزش افزوده، صورت معاملات فصلی و نکاتی جامع و کاربردی در حوزه دادرسی مالیاتی بود که توسط ابراهیم صدرایی مدرس و مشاور امور مالی و مالیاتی این موضوعات از جوانب مختلفی مورد بحث و با شرکت‌کنندگان تبادل نظر گردید. در پایان آموزش شرکت کنندگان به یک وبینار آموزشی مکمل نیز دعوت شدند که مقرر شد تا چند روز آینده مباحث تکمیلی آموزش در وبینار مطرح شود.

کارگاه آموزش مالیات

ابراهیم صدراییمدرک کارگاه آموزش

چنانچه تمایل به رزرو حضور خود در کارگاه آموزشی بعدی را دارید از طریق لینک زیر وارید شوید و ثبت‌نام نمایید و یکی از صندلی های کارگاه بعدی را برای خود رزرو کنید.

رزرو حضور در کارگاه آموزش مالیاتی آتی حسابنو

کارگاه آموزش مالیات حسابنو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا