خبرها
موضوعات داغ

حضور در نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران

حضور در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته تهران

از دوازدهم تا پانزدهم دی ماه 97 در سالن 27 نمایشگاه بین المللی تهران در غرفه بهبود 360 حضور خواهم داشت و در این نمایشگاه از کتابم که با عنوان قطب نمای مالیات و بیمه به نوشته تحریر درآمده رونمایی خواهد شد.
این کتاب مختص مدیران کسب و کار، مدیران مالی و حسابداران می باشد و در این کتاب به 150 پرسش کلیدی و اساسی در حوزه مالیات و بیمه در کسب و کارها پاسخ داده شده است و بخش عمده ای از دغدغه های افراد را برطرف خواهد نمود.
با مطالعه کامل و دقیق این کتاب می توان تکالیف و وظایف قانونی خود را به نحو احسن و به بهترین شکل ممکن انجام دهید و از هرگونه جرایم و تکالیف معوق مالیاتی مصون خواهید ماند.
همچنین در ایام برگزاری نمایشگاه با حضور مستمر در غرفه، پاسخگوی سوالات علاقه مندان به این حوزه آموزشی خواهم بود و به صورت مستقیم می توانید پاسخ دغدغه های خود را در مورد مالیات دریافت کنید.
علاوه بر کتاب قطب نمای مالیات و بیمه ، آموزش های متنوعی را در حوزه تخصصی مالیات و بیمه به صورت بسته های چندرسانه ای آماده کرده ام که می توانید از این آموزش ها نیز بهره مند شوید.
یک خبر عالی اینکه با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران می توانید  کد تخفیف 90 درصد کارگاه آموزشی مالیات و بیمه در کسب و کارها ، که دوهفته بعد از ایام نمایشگاه در فرهنگسرای فناوری اطلاعات شهرداری تهران برگزار خواهم کرد را دریافت نمایید و با حضور در کارگاه حضوری مذکور نیز اطلاعات جامع تری در اینخصوص بدست آوردید.
منتظر دیدار شما در سالن 27 نمایشگاه بین المللی تهران از 12 تا 15 دیماه 97 هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا