ابهام در محاسبه پایه سنوات تجمیعی

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: قانون کار و حقوق و دستمزدابهام در محاسبه پایه سنوات تجمیعی
Sina پرسیده شده در 2 سال پیش

سلام استاد ، وقتتون بخیر ، ممنون بابت پست های خوبی که به اشتراک میذارید 🙏🙏 . آقای صدرایی یه سوال در مورد پست پایه سنوات تجمیعی داشتم ، توی توضیحات میگید که فرض کنیم شخص به هر دلیلی تا به حال پایه سنوات نگرفته و حالا می خوایم محاسبه کنیم برای سال جدید چقدر باید بگیره ، این صحبت شما این شبهه رو ایجاد می کنه که در صورتی که طرف تا به حال پایه سنوات نگرفته باشه به این شکل براش محاسبه میشه ، در صورتی که ما باید هر سال با توجه به تاریخ استخدام شخص این محاسبات رو داشته باشیم، درسته ؟ مثلا توی همین مثالی که زدید مبلغی که شخص سال دیگه باید بگیره ، این مبلغ محاسبه شده شما بعلاوه درصد افزایش سایر سطوح مصوب سال آینده بعلاوه پایه سنوات مصوب سال آینده است ، آیا این استدلال درسته ؟

نادیا افشاری 2 سال قبل پاسخ داده شده

سلام وقت بخیر استاد..
من در یه شرکت ۵ سال حضور داشتم که از سال دوم به بعد پایه سنوات تعلق گرفت…بعدش به مدت یکسال از شرکت جدا شدم و تسویه حساب کردم..ولی الان مجددا بعد از یکسال برگشتم به شرکت آیا الان برا برگشت مجددم پایه سنوات تعلق میگیره بهم یا خیر؟؟؟

سوالات مرتبط

1 پاسخ
علی رهنما 2 سال قبل پاسخ داده شده
سوال اول که درست گفتند در مثال که در کلیپ گفته شد فرض این است که بنا بر دلایلی این مزایا پرداخت نشده است و واقعا خیلی موارد هست  سوال دوم هم وقتی ترک کار میکنید و دوباره برمیگردید همه چی از ابتدا شروع میشه در سالگرد استخدام مستحق دریافت هستید و قبلی ها حذف میشود 
دکمه بازگشت به بالا

کارگاه آنلاین 2 روزه

آموزش جامع حقوق و دستمزد 1403

نیم بها تا تاریخ 8 اردیبهشت

آموزش حقوق و دستمزد 1403