اخذ فایل‌های امضای دیجیتال از سامانه اوراش

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: سامانه مودیان و پایانه‌ فروشگاهیاخذ فایل‌های امضای دیجیتال از سامانه اوراش
فرشته صباغ پرسیده شده در 1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر. استاد صدرایی،بعضی از دوستان میگن که با فایلهایی که از سامانه اوراش استخراج میکنیم بعدا ممکنه در ارسال صورت حساب دچار مشکل بشیم و حتما باید از خود سایت gica اقدام به صدور کلید عمومی و خصوصی کنیم. ... میشه لطفا راجب این موضوع توضیح بدین ؟ من با استفاده از سایت اوراش کلیدهامو گرفتم و شناسه یکتای مالیاتیمم دریافت کردم. .... فقط الان موضوع گواهی امضارو متوجه نمیشم ! وقتی دیگه کلیدهامو داشته باشم که دیگه نیازی به گواهی نیست ! گواهی برای این بود که بر اساس اون کلید عمومی و خصوصی دریافت میشد،ولی من الان هردوتارو دارم. ... الان 2 سوال مطرحه 1  : فایلهای استخراج شده از سایت اوراش بعدا در ارسال صورت حساب دچار مشکل نمیشه ؟ 2 - در صورتی که فایلهای استخراج شده از سامانه اوراش مورد تاییده ، آیا نیاز به دریافت گواهی امضا از سامانه gica هستیم ؟

با سپاس فراوان

مهسا 1 سال قبل پاسخ داده شده

در همین زمینه من هم سوالی دارم : کلید خصوصی برای مکانیزم امضای درخواست api ها همان کلید خصوصی از سامانه اوراش هست یا از گواهی دفترخانه استخراج می شود؟

سوالات مرتبط

1 پاسخ
حسابنو عضو سایت 1 سال قبل پاسخ داده شده
سلام و وقت به خیر مراحلی که برای دریافت فایل‌های در سایت اوراش معرفی شده به این منظور هست که بتوانید مراحل دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی را تسهیل کنید. اما مراحل احراز هویت و مراجعه به دفترخانه و سایت جیکا برای ارسال صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان ضروری هست و سامانه اوراش جایگزین آن نیست. اگر شناسه یکتای حافظه مالیاتی را قبلا از سایت اوراش تهیه کردید همان شناسه یکتا معتبر است و مشکلی نداره ولی مراحل مراجعه به دفترخانه را می‌بایست انجام دهید.
فرشته 1 سال قبل پاسخ داده شده

<p>ممنون از شما .. بعد از ثبتنام در جیکا، گواهی مهر سازمانیمو بر اساس فایل csr که از اوراش گرفته بودم،دریافت کردم. برای مراجعه به دفترخانه،فقط احراز هویت بشم کافیه با اینکه توکن هم باید بگیرم ؟</p>

دکمه بازگشت به بالا

کارگاه آنلاین 2 روزه

آموزش جامع حقوق و دستمزد 1403

نیم بها تا تاریخ 8 اردیبهشت

آموزش حقوق و دستمزد 1403