ارسال صورتحساب در سامانه مودیان قبل از مهرماه 1402

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: سامانه مودیان و پایانه‌ فروشگاهیارسال صورتحساب در سامانه مودیان قبل از مهرماه 1402
azadeh پرسیده شده در 9 ماه پیش

با سلام با توجه به این که سامانه مودیان از مهر ماه اجرا میشود و شرکتی که تا الان فاکتور در سامانه مودیان ثبت نکرده از اول فروردین که فاکتور زدیم باید ارسال کنیم؟ تاریخ فاکتور نیاز نیست اصلاح شود؟ اگر نام کالا و خدمات دقیق مثل فایل اعلامی سازمان نباشد مشکلی دارد؟

سوالات مرتبط

5 پاسخ
رضا موحد 9 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام. سامانه مودیان چندین ماه است که اجرایی شده؛ اما شرکت ها موظف هستند که از اول مهرماه، صورتحسابهای فروش را در این سامانه اعلام نمایند درغیر اینصورت مشمول جریمه خواهند شد.
فاکتورهای فروردین ماه تا کنون را چنانچه در معاملات فصلی اعلام نموده اید دیگر نیازی نیست مجددا در سامانه مودیان اعلام نمایید.
بلکه از این به بعد یا از اول مهرماه مکلف هستید صورتحساب فروش را ظرف مدت 7 روز از تاریخ صدور فاکتور، به سامانه مودیان ارسال نمایید و اگر شناسه کالا دقیقا  مشابه کالای شما نبود می توانید از شناسه کالای عمومی که کالای شما را پوشش دهد، استفاده نمایید.

azadeh 9 ماه قبل پاسخ داده شده
فاکتورهایی که ثبت میکنیم ما چون حالت پیمانکاری هستیم به درخواست مشتری دقیقا شرحش باید باشد که در اکثر مواقع نام کالا ای که درخواست میکنند با نام شناسه کالاها مشابه نیست مثلا ما ثبت کردیم پیچ آلن استیل اما شناسه کالا نزدیک به این کالا  خورده پیچ  و مهره و واشر مجموعه اتصالات رزوه داراگر متفاون باشد شرح کالاها ایرادی ندارد؟ هم چنین خدماتی داریم که اصلا در سامامه stuffid وجود ندارد مانند طراحی و تدوین محتوای آموزشی...
رضا موحد 9 ماه قبل پاسخ داده شده
پیشنهاد میکنم در صورتیکه تولید کننده هستید برای کالای خود شناسه اختصاصی کالا بگیرید. در غیراینصورت استفاده از شناسه عمومی کالا یا خدمات ایرادی ندارد. 
azadeh 9 ماه قبل پاسخ داده شده
مثلا کالایی که من دارم زانو پلیکا 90 درجه هست زمانی که بخوام از شناسه عمومی استفاده کنم همین کالا را ندارد و کالا مشابه به اسم زانویی قطعات سرویس بهداشتی ساختمان است که مشابه اش است بخوام شناسه این کالا را بزنم اگر اسم کالای خودم را بزنم ایرادی ندارد؟
Armantalab 9 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام نه ایرادی ندارد شناسه کالای عمومی شبیه به کالای خودتون انتخاب کنید و در شرح نام کالای خودتو بزنید

حسین میرزاتقی 9 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.در حال حاضر اکثر شناسه های اختصاصی امکان ارسال را نمیدهد.ابتدا باید در سایت stuffid قرار بگیرد تا ازآن کد برای دارایی شناخته شود و اجازه ارسال را بدهد
دکمه بازگشت به بالا