اصلاح اینتا کد مالیاتی بعد از چندسال

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: مالیات اشخاص حقیقی - مشاغلاصلاح اینتا کد مالیاتی بعد از چندسال
ف پرسیده شده در 11 ماه پیش

سلام. من متوجه شدم این سالهایی که مالیات پرداخت کردم اینتا کد اشتباه وارد شده از ماده صد هم استفاده کردم. امکان اصلاح وجود داره؟ مالیات ۱۴۰۱ هم قسط اول رو پرداخت کردم.

سوالات مرتبط

2 پاسخ
حسین میرزاتقی 11 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.در فصل اظهارنامه ها امکان تغییر اینتاکد از طریق سیستم امکان پذیر نمیباشد و شما هم که تبصره ۱۰۰ رد کرده اید.بعد از گذشت مهلت ارسال اظهارنامه ها میتوانید نسبت به تغییر اینتاکد از طریق سیستم اقدام نمایید.
زهرا 10 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام شرکت ما یک شرکت تولیدی و خدماتی سخت افزار و نرم افزاره سوالم این است که در اظهارنامه عملکرد ما از قبل ۶ اینتا کد برای فعالیت شرکت انتخاب کردیم ، اینتا کدی که درصد بالاتری رو برای فعالیت شرکتمون انتخاب کردیم رو در مشخصات حقوقی اظهارنامه نشان میده درسته ؟

و اینکه آیا اون ملاک فروش امسالمون هست یا اینتاکد فروش محصول این دوره مون ؟

به طور مثال اینتاکدی که در مشخصات حقوقی ما گذاشته ۲۵ درصد فعالیت شرکت هست ولی فروش محصول این دوره اینتا کدش ۲۰ درصد فعالیتمون بوده

مالیات بر چه اساسی و درصدی سنجیده میشه ؟ از کجا میتونم ببینم ؟

زهرا 10 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام شرکت ما یک شرکت تولیدی و خدماتی سخت افزار و نرم افزاره سوالم این است که در اظهارنامه عملکرد ما از قبل ۶ اینتا کد برای فعالیت شرکت انتخاب کردیم ، اینتا کدی که درصد بالاتری  رو برای فعالیت شرکتمون انتخاب کردیم رو در مشخصات حقوقی اظهارنامه نشان میده درسته ؟ و اینکه آیا اون ملاک فروش امسالمون هست یا اینتاکد فروش محصول این دوره مون ؟ به طور مثال اینتاکدی که در مشخصات حقوقی ما گذاشته ۲۵ درصد فعالیت شرکت هست ولی فروش محصول  این دوره اینتا کدش ۲۰ درصد فعالیتمون بوده مالیات بر چه اساسی و درصدی سنجیده میشه ؟ از کجا میتونم ببینم ؟
دکمه بازگشت به بالا