الزام در اجرای قانون سامانه مودیان

Hossein پرسیده شده در 1 سال پیش

با سلام جالب است که با وجود الزام به اینکه کلیه اشخاص حقوقی از تاریخ 1402/01/01 کلیه فاکتورهای فروششون و در سامانه مودیان ثبت کنند برخی از مجموعه ها از این مورد امتناع می کنند و به ما اعلام می کنند دلخواهی است و ما فاکتور را اگر در سامانه مودیان ثبت میکنید نمیخواهیم چون اجباری نیست نمیخواهیم دارایی رویمان فوکوس شود برای این دست مشتریانی که انقدر عقب هستند و مقاومت می کنند در اجرای قانون چه راهکاری وجود داره. البته به ایشان حق میدهم چون بلد نیستند فکر میکنند اگر مقاومت کنند این قانون ملغی میشه خود من هم قبل از خرید کارگاه سامانه مودیان از استاد صدرایی فکر میکردم شاخ غوله ولی پس از گذرندان دوره استاد متوجه شدم خیلی ساده تر از این صحبت هاست.

سوالات مرتبط

1 پاسخ
حسین میرزاتقی 1 سال قبل پاسخ داده شده
سلام.چاره ای نیست و باید فاکتورهای فروشتان را به صورت الکترونیکی صادر و ارسال فرمایید وگرنه شرکت خودتان دچار مشکلات خواهد شد.
Hossein 1 سال قبل پاسخ داده شده

ممنون جناب میرزانقی عزیز فقط جسارتا من میرم داخل کارپوشه و جزییات فاکتور مربوطه رو میرم میبینم هیچ جا گزینه دانلود فاکتور نداره که پرینت بگیرم و برای مشتری هم ارسال کنم میشه بفرمایید از کدام قسمت کارپوشه میتونم فاکتور و پرینت بگیرم خیلی خیلی ممنون میشم

دکمه بازگشت به بالا