الزام صدور صورتحساب الکترونیکی از تاریخ 1402/10/01

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: سامانه مودیان و پایانه‌ فروشگاهیالزام صدور صورتحساب الکترونیکی از تاریخ 1402/10/01
پدرام شریفی پرسیده شده در 4 ماه پیش
با سلام ،با توجه به الزام صدور صورتحساب الکترونیکی از تاریخ 1402/10/01 ، آیا فقط درآمد های اول دی ماه به بعد می بایست ارسال گردند ؟ارسال درآمد های قبل از دی الزام ندارد؟
سوالات مرتبط

5 پاسخ
علی رهنما 4 ماه قبل پاسخ داده شده
اگر واجد شرایط هستید از اول دی اجباریه وگرنه اون هم اجباری نیست قبلش هم اگر موعدش نگذشته میتونید ارسال کنید ولی الزام نداره مگر اینکه مشتریان بخواهند
پیمان سپه رام 4 ماه قبل پاسخ داده شده
شرکت سهامی خاص هستیم فروشمان خیلی کمتر از ۱۸ میلیارد تومان است و با سازمان ها و شرکت ها خصوصی و دولتی کار نمی کنیم و با مشاغل کار می‌کنیم و مشتری های ما درخواست صورتحساب الکترونیکی ندارند  آیا احتیاج به ارسال صورتحساب است ؟
حسین میرزاتقی 4 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.مبلغ ۱۸ میلیارد فروش تا پایان شهریور ۱۴۰۲ مربوط به اشخاص حقیقی میباشد که اگر درآمدشان تا پایان شهریور زیر این مبلغ باشد نیاز به ارسال صوزتحساب الکترونیکی ندارند .این موضوع ارتباطی به اشخاص حقوقی ندارد و اشخاص حقوقی با هر میزان فروش و درآمد مشمول اجرای تکالیف در سامانه مودیان و ارسال صورتحساب الکترونیکی میباشند‌.
پیمان سپه رام 4 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام  طرف حساب ما ٫بنکدار ها می باشند که مالیات را بصورت مشاغل پرداخت می کنند در صورت صدور صورتحساب الکترونیکی جهت خدمات ٫چه مشکلی برایشان پیش میاید ؟آیا تفاوتی در نوع پرداخت مالیاتشان ایجاد می‌شود ؟ 
حسین میرزاتقی 4 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.خیر مشکلی ایجاد نمیشود.هر چند برایشان بهتر میباشد و به عنوان هزینه مورد قبول میباشد.تفاوتی در نرخ مالیات ندارد و مالیات بر اساس سود و یا همان درآمد مشمول مالیات محاسبه میگردد.
دکمه بازگشت به بالا

کارگاه آنلاین 2 روزه

آموزش جامع حقوق و دستمزد 1403

نیم بها تا تاریخ 8 اردیبهشت

آموزش حقوق و دستمزد 1403