تسویه حساب پرسنل بدهکار بعد از چند سال با نرخ جدید !

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: قانون کار و حقوق و دستمزدتسویه حساب پرسنل بدهکار بعد از چند سال با نرخ جدید !
مرضیه ماهوری پرسیده شده در 1 سال پیش

با سلام، شرکت پرسنلی داشته که به شرکت بدهکار بوده و مرخصی زایمان رفته بعد که مرخصی تمام شده ترک کار شدند. ایشان سال 98 نزدیک 4/5 میلیون به شرکت بدهکار بودند و عیدی پرداخت شده اما سنوات پرداخت نشده بود که با این بدهی یه مبلغی سال 98 بدهکار هم میشده ،چندبار از طریق تلگرام به ایشون اعلام شده که جهت تسویه حساب بیان اما نیومدن حالا بعد از سه سال مراجعه کردن و میگن که باید سنوات به نرخ سال جدید بهشون پرداخت بشه حالا تکلیف ما چی هست .

سوالات مرتبط

3 پاسخ
علی رهنما 1 سال قبل پاسخ داده شده
سنوات به نرخ جدید یعنی چه ؟ توضیح دهید چرا بعد از اتمام مرخصی رایمان ترک کار شدند؟   
مرضیه ماهوری 1 سال قبل پاسخ داده شده

سلام مجدد:
یعنی این سه سال سنواتشون رو به مبلغ پایه ۱۴۰۱ دریافت کنند و بعد از مرخصی زایمان ایشون خودشون دیگه نیومدن سر کار .و بدهکار هم بودن به شرکت .
سال ۹۸ به ایشون اعلام شد که برای تسویه حساب تشریف بیارند که نیومد اگر میومدن سنواتشون که از مبلغ بدهیشون کسر میشد باز هم به شرکت بدهکار میشدن .( اعلام از طریق تلگرام  شرکت بوده که الان پاک شده پیامهای سالهای قبل) و حالا ادعا میکنند که سنوات پرداختی بهشون باید به مبلغ پایه ۱۴۰۱ باشه . که اینطوری شرکت متضرر میشه چون این خانم سه سال تشریف نیاوردن بدهی خودشون را تسویه کنند حالا مدعی شدن.

علی رهنما 1 سال قبل پاسخ داده شده
خوب ادعای ایشان که باید به روز اون هم سال ۱۴۰۱ حساب شود که کاملا مرودد است چون در این فاصله اصلا سر کار نبوده اند  تنها موردی که بتوانند شگایت کنند این است که ثابت کنند بعد از اتمام مرخصی زایمان از ادامه کار ایشان جلوگیری به عمل آمده که اون هم از نطر زمانی مهلتش تمام شده و پذیرفته نمیشود ..در هرصورت ادعای ایشان خیلی غیر منطقی است
دکمه بازگشت به بالا