تکمیل جداول لیست مالیات حقوق

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: مالیات حقوقتکمیل جداول لیست مالیات حقوق
Hossein پرسیده شده در 2 ماه پیش
با سلام لطفا راهنمایی بفرمایید هنگام ارسال لیست حقوق از طریق نرم افزار salary پس از درج حقوق پرداختی در ستون های معافیت ها به چه صورت عمل کنیم بنده در ستون معافیت های ماده 137 اون موضوع 2/7 سهم بیمه و درج میکنم در ستون سایر معافیت ها معافیت ماده 84 که برای سال 1402 ماهیانه 100.000.000 ریال است و درج میکنیم آیا این روش صحیح است
سوالات مرتبط

2 پاسخ
علی رهنما 2 ماه قبل پاسخ داده شده
بله صحیح است
Hossein 1 ماه قبل پاسخ داده شده

بسیار ممنون

حسین میرزاتقی 2 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.بله صحیح میباشد.اما اخیرا در سال ۱۴۰۲ در سامانه حقوق زده نیاز به وارد کردن مبلغ معافیت ماده ۸۴ نمیباشد و خود سامانه لحاظ میکند.
Hossein 1 ماه قبل پاسخ داده شده

بسیار عالی و ممنونم. من هم موقع ارسال لیست در سایت سامانه حقوق دیدم جلو اون سطر سایر معافیت هت زده برای ما قبل سال 1402 خب با این اوصاف با توجه به اینکه در لیست های کل امسالمون از فروردین تا دیماه این موضوع و لحاظ کردیم و برای اینکه به مغایرت نخوریم لیست هامون در طی یکسال مدل های مختلف نشه من نظرم اینه که این 2 ماه مانده (بهمن و اسفند) و هم با همان رویه برم جلو و از ابتدای سال 1403 دیگر در اون قسمت این موضوع و لحاظ نکنیم. نظر شما چیست؟

حسین میرزاتقی 1 ماه قبل پاسخ داده شده

مشکلی نداره.امسال برای بهمن و اسفند را با رویه قبل بزنید.برای سال ۱۴۰۳ باید ببینیم در بودجه سنواتی ۱۴۰۳ بابت حقوق و معافیت هایش چه چیزی اعلام میکنند.

Hossein 1 ماه قبل پاسخ داده شده

بسیار متشکرم

دکمه بازگشت به بالا

کارگاه آنلاین 2 روزه

آموزش جامع حقوق و دستمزد 1403

نیم بها تا تاریخ 8 اردیبهشت

آموزش حقوق و دستمزد 1403