جایگاه پایه سنوات در لیست بیمه

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: بیمه تامین اجتماعیجایگاه پایه سنوات در لیست بیمه
shahin پرسیده شده در 2 سال پیش

سلام وقت بخیر سال 1400 پایه سنوات رو همراه بن و مسکن به عنوان مزایای مشمول جمعاً به مبلغ 11.900.000 ریال در لیست بیمه ارسال کردم یعنی روی حقوق نیاوردم، ی کارشناس بیمه گفت این شکل ارسال عواقبی برای کارگاه داره (شاید در زمان رسیدگی منظورشون بود دقیق نمیدونم) نباید به این شکل ارسال شه، درسته ؟ (از لحاظ بیمه و دارایی)

سوالات مرتبط

6 پاسخ
karami 2 سال قبل پاسخ داده شده
سلام،سنوات که جزو مزایا نیست بهتره که با مزایا جمعش نبندید و با حقوق جمع کنید و در قسمت حقوق مشمول بیاریدش
Shahin 2 سال قبل پاسخ داده شده
اگر پایه سنوات رو امسال حتی روی حقوق هم نبریم و کلا حذف کنیم از لیست بیمه، این کار عواقبی از لحاظ رسیدگی های دارایی و بیمه بعدها داره؟ با توجه به این که یک سال ارسال کردیم
karami 2 سال قبل پاسخ داده شده
رسیدگی دارایی که عواقب نداره اصلا  ولی اگه کارمنداتون شکایت کنن و یا موقعه حسابرسی تامین اجتماعی ممکنه به مشکل بخورید
Shahin 2 سال قبل پاسخ داده شده
احتمالش چقدره که تو رسیدگی تامین اجتماعی متوجه شن؟ پیشنهاد شما چیه؟ با توجه به اینکه نمیخوایم پایه سنوات رو روی حقوق بیاریم و کارمندان هم شکایتی نمیکنن
karami 2 سال قبل پاسخ داده شده
سلام،حق و حقوق کارگر حذف شدنی نیست مخالف ماده ۱۰ قانون مدنی هست و از درجه اعتبار ساقط هست در ضمن مطالبات کارگر مرور زمان نداره و در هرزمانی میتونه شکایت و مطالبه کنه حسابرس تامین اجتماعی هم کار ب پرداختش نداره ضریب میزنه.
Shahin 2 سال قبل پاسخ داده شده
سلام وقت بخیر تشکر میکنم از توجه و پاسخ شما تامین اجتماعی ضریب رو برای همون سال میزنه یا سال های بعد هم میزنه ؟ چقدر میشه تقریبا؟ چقدر احتمال داره که تو رسیدگی مشخص بشه؟ 
دکمه بازگشت به بالا