حقوق بیمه‌ای مدیر عامل به میزان دلخواه

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: بیمه تامین اجتماعیحقوق بیمه‌ای مدیر عامل به میزان دلخواه
حامد پرسیده شده در 4 ماه پیش

سلام  خسته نباشید مدیر عامل ما یک قرارداد کارفرمایی بستن و حقوق ایشان در لیست شرکت با سایر افراد پرداخت میشه هر سال یه عددی رو بیمه میگفت به عنوان سقف حقوقی که میتونیم به ایشون بدیم و ما همون عدد رو اعمال میکردیم. (الان فکر کنم دیگه قرارداد کارفرمایی وجود نداره) کلا راهی هست ما حقوق بیشتری نسبت به اونچه که اداره بیمه میگه به ایشون بدیم که مورد قبول اداره بیمه و دارایی باشه.

سوالات مرتبط

2 پاسخ
حسین میرزاتقی 4 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.الزامی به بیمه کارفرما به صورت قرارداد بستن با اداره بیمه نمیباشد و میتوانید در لیست بیمه خود به همراه سایر پرسنل حقوق را تا سقف هم که همان ۷ برابر حداقل حقوق شورای عالی کار میباشد ارسال نمایید‌.
علی رهنما 4 ماه قبل پاسخ داده شده
وقتی مدیر عامل با عنوان شغلی مدیر عامل در لیست بیمه است یعنی فقط میخواهد درلیست بیمه باشد و حقوق بالا در لیست بیمه داشته باشد اگر قصد استفاده در محاسبه بازنشستگی داشته باشد ممکن است به مشکل بخورد بخصوص که پرداختی به حساب ایشان هم نباشد .اگر شغل موظفی دارند پیشنهاد میشه با همون شغل در لیست بیمه درج شوند .مدیر عاملی شغل نیست و مدیر عامل نمیتونه با خودش قرارداد کار منعقد کند ولی بیمه حق بیمه اش را میگیرد .اداره دارایی هم اگر مالیات حقوقش پرداخت شده باشد مشکلی ندارد ولی موقع پذیرش هزینه ها فیش و واریز به بانک را بررسی میکند و اگرهزینه پاداش و حق جلسه داشته باشید رد میکند
دکمه بازگشت به بالا