حقوق من در پمپ بنزین

مسعود تیرگر پرسیده شده در 4 هفته پیش

سلام. من نزدیک به 17 سال در یک پمپ بنزین در قسمت اداری مشغول به کار هستم. کارفرما طی این چند سال حقوق این جانب را بر اساس همان پایه ادره کار و نهایت 500 هزارتومان بیشتر به اینجانب پرداخت کرده است . ساعت کاری اینجانب از 7 صبح تا 2 بعد از ظهر و در شیفت دوم از 7 غروب تا 9 شب می باشد .. در طی ماه سه شب شب کار هستم البته نه تا صبح یعنی در این سه شب از 7هفت غروب که سر کار حاضر می شوم تا سه بامداد سر کار هستم بعد به منزل رفته و دوباره هفت صبح سر کار حاضر هستم.. روال کار هر روز همین است بدونه تعطیلی. مگر اینکه مرخصی بگیرم. اینم بگم که بعد از اینکه از مرخصی برگردم حداقل هفتاد در صد کارهام که حتما توسط خودم باید انجام شود را انجام می دهم و کمکی ندارم.. کلا بابت اضافه کار یعنی روزی سه ساعت اضافه ..جمعه کاری.. ماهی سه شب شب کاری و کلا هر تایم اضافه که سر کار باشم ماهیانه یک میلیون هفتصد به حقوقم اضافه می شود. همچنین در لیست بیمه هم حداقل حقوق محاسبه می گردد.محبت بفرمایید محاسبه کنید که حقوق دریافتی من چند میلیون باید باشد.

آصف فرح بخش 3 هفته قبل پاسخ داده شده

<p>سلام.منم همین شرایط شما رو دارم.جایگاه دسوخت  .پارسال ۱۲ میگرفتم و امسال نامعلومه</p>

سوالات مرتبط

2 پاسخ
حسین میرزاتقی 3 هفته قبل پاسخ داده شده
سلام بستگی به قرارداد بین شما و کارفرما دارد که حقوق پایه را به چه میزان برای شما در نظر می‌گیرند. اما در کل اگر در ماه بیشتر از ساعت موظفی آن ماه کارکرد داشته باشید مشمول دریافت اضافه کاری می‌باشید و ۴۰ درصد بیشتر از مزد عادی بابت اضافه کاری باید دریافت نمایید و بابت شب کاری هم اگر ساعت کارکرد بین ساعت ۲۲ تا ۶ داشته باشید مشمول دریافت شب کاری می‌باشید که میزان آن ۳۵ درصد بیشتر از مزد عادی می‌باشد.بابت جمعه کاری هم اگر روز دیگر را تعطیل کنند ۴۰ درصد حقوق و مزایای به تبع شغل و اگر تعطیل نکنند ۱.۴ درصد حقوق و مزایای به تبع شغل باید جمعه کاری و تعطیل کاری پرداخت کنند و روزانه میباشد.
نیما - مشاور روابط کار 3 هفته قبل پاسخ داده شده
سلام و احترام با توجه به ساعات کار و نوع رابطه کاری حداقل حقوقی که برای شما پیش بینی می شود در سال 1403 معادل 20 میلیون تومان است که متاسفانه محکومیت کارفرمای شما به علت عدم آگاهی نسبت به قوانین کار در اداره کار قطعی می باشد //// علی ایحال وظیفه شما این است که مدارک و مستندات خود را بابت ساعات کاری و جمعه کاری و .... ذخیره نمایید برای بعد ها جهت وصول مطالبات خود مطابق ماده 87 ایین دادرسی کار
دکمه بازگشت به بالا