درخواست بخشودگی جرایم مالیات بر ارزش افزوده

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: مالیات بر ارزش افزودهدرخواست بخشودگی جرایم مالیات بر ارزش افزوده
بابک پرسیده شده در 1 سال پیش

باسلام سازمان امورمالیاتی برگه قطعی مالیات برارزش افزوده صادر کرده که بخش قابل توجهی از آن جرایم می باشد ؛ به واحد مربوط مراجعه و اعلام کردم که مبلغ اصل مالیات مورد تمکین هست و نامه بخشودگی جرائم ارائه کردم ممیز از صدور قبض اصل مالیات امتنا کرد و بیان میکنه که کل مبلغ اصل و جریمه پرداخت کنید و بعد به بخشودگی رسیدگی میشه؟!! ممنون میشم راهنمایی بفرمائید .

داود مرادی 1 سال قبل پاسخ داده شده

با سلام اگه شما نسبت به برگ قطعی اعتراض کردین به ممیز و ممیز کاری نکرد براتون میتونین طبق ماده244 به هیئت های حل اختلافی اعتراض کنید و نماینده خودتون هم اونجا مشخص کنید

سوالات مرتبط

2 پاسخ
حسین میرزاتقی 1 سال قبل پاسخ داده شده
سلام.اگر اصل را بخواهید پرداخت کنید میتوانند جریمه را ببخشند ولی اینکه میگه اصل و جریمه را پرداخت کنید بعد درخواست بخشودگی بزنید و رسیدگی میشود بی منطق هست.معمولا میگن اصل را پرداخت کنید و برای جرائم درخواست بخشودگی بزنید.میتوانید اعتراض بزنید.
رضا موحد 1 سال قبل پاسخ داده شده
سلام. شما برای پرداخت اصل بدهی مالیات بر ارزش افزوده، ابتدا به سایت مالیات به آدرس my.tax.gov.ir وارد شده سپس به پرونده ارزش افزوده وارد شوید و از منوی سمت راست، ایجاد قبض مالیات و عوارض را انتخاب نموده و برای دوره مورد نظر فیش پرداخت بگیرید. همچنین هنگام صدور قبض، اصل مبلغ بدهی دوره مورد نظر به شما نمایش داده می شود و پس از صدور قبض، در صورتیکه مبلغ زیر 100 میلیون تومان باشد می توانید از طریق اینترنت بانک شرکت، با صدور حواله پایا و ساتنا پرداخت نمایید و برای مبلغ بیشتر از 100 میلیون تومان با مراجعه به بانک، حضوری پرداخت کنید.
برای ثبت اعتراض:
در همان سایت ارزش افزوده در منوی سمت راست پایین صفحه، وارد منوی درخواست بخشودگی جرایم شوید و با انتخاب دوره، درخواست بخشودگی را ثبت نمایید. همچنین برای برگ قطعی تا 30 روز پس از ابلاغ نیز امکان اعتراض وجود دارد. در سایت my.tax.gov.ir منوی سمت راست قسمت درخواست ها و اعتراضات، با وارد کردن شماره برگ قطعی، اعتراض دوم را ثبت نمایید.  
دکمه بازگشت به بالا