راهکار برای فاکتورهای فروش رد شده در سامانه مودیان

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: سامانه مودیان و پایانه‌ فروشگاهیراهکار برای فاکتورهای فروش رد شده در سامانه مودیان
مریم پرسیده شده در 3 ماه پیش
با سلام و وقت بخیر . 2 موضوع و سوال مطرح هست :
  1. فاکتورهای مرجع تایید شده و اصلاحی به دلیل اشتباه محاسباتی روی مرجع ثبت شده ولی قابل قبول خریدار نبوده و رد کردند الان چه طور میشه فاکتورهای اصلاحی رو که مورد قبول فروشنده هست در مودیان عنوان کرد البته باتوجه به این که 2 بار هم نمیشه 1 شماره فاکتور رو ثبت کرد و آیا میشود این فاکتورها را در سامانه معاملات فصلی رد کرد ؟؟؟ و اینکه در کدام قسمت معاملات فصلی باتوجه به اینکه برای فصل بهار هست. ثبت شود ؟؟؟؟
  2. یه سری فاکتورهای فصل بهار و تابستان هم مرجع هم اصلاحی رد شده توسط خریداران . این موارد رو هم که مهلت ارسال معاملات فصلی فصل بهار و تابستان به اتمام رسیده در کدام فصل رد کنیم ؟؟؟؟ و اینکه آیتم سالانه اضافه شده در معاملات فصلی آیا میشه در این گزینه این آیتم ها ثبت شود؟؟؟  لطفا ممنون میشم راهنمایی کنید
سوالات مرتبط

2 پاسخ
رضا موحد 3 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام. ۱- اصلاحی دوم رو ثبت کنید و در قسمت شماره صورتحساب مرجع، شماره اصلاحی ۱ را وارد نمایید.
وقتی صورتحسابی در سامانه مودیان ارسال شد دیگر نیازی نیست در معاملات فصلی اعلام نمایید.
در صورتیکه نیاز داشتید در معاملات فصلی گزارش رد کنید، کافیست یک رکورد جدید با عنوان فصل بهار ایجاد نمایید.
۲- برای فاکتورهایی که هم مرجع و هم اصلاحی رد شده، می بایست صورتحساب ابطالی به شماره مرجع اصلاحی ارسال نمایید. برای این مورد هم اگر قصد دارید در گزارش فصلی اعلام کنید طبق توضیحات بند ۱ عمل نمایید.

حسین میرزاتقی 3 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.اگر شخص حقوقی میباشید از ابتدای دی باید حتما صورتحساب الکترونیکی صادر نمایید حالا قبل از این تاریخ را میتوانید الکترونیکی صادر نکرده باشید و در گزارشات فصلی اعلام نمایید‌.در مورد سوال اول میتوانید روی صورتحساب اصلاحی رد شده مجدد صورتحساب اصلاحی با شماره مرجع صورتحساب اصلاحی اول صادر و ارسال نمایید.
دکمه بازگشت به بالا