ردیف پیمان بیمه برای خدمات پشتیبانی

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: بیمه تامین اجتماعیردیف پیمان بیمه برای خدمات پشتیبانی
بتول عطایی فر پرسیده شده در 4 ماه پیش

با عرض سلام و خسته نباشید. من در یک شرکت فعال در زمینه نرم افزار و سخت افزار کامپیوتری و نصب دوربین مداربسته و شبکه ‌و خدمات پشتیبانی مربوط به آنها مشغول به کار هستم. با یک شرکت قرارداد پشتیبانی یکساله داریم با مبلغ حدود هر ماه ۳۰ میلیون تومان و اکثر خدمات پشتیبانی در محل دفتر شرکت خودمان صورت میگیرد. ۱- آیا باید برای بحث مفاصا حساب بیمه قرارداد پشتیبانی، ردیف پیمان بگیریم؟ ۲- اگر باید ردیف پیمان بگیریم در شعبه ای که خود ما کد کارگاهی داریم باید باشد یا در شعبه ای که کارفرما کد کارگاهی دارد؟ ۳- شرایطی هست که نیازی به گرفتن ردیف پیمان نباشد؟ چون در سال ۱۴۰۱ ردیف پیمان برای قراردادشان نگرفتند؟

سوالات مرتبط

3 پاسخ
علی رهنما 4 ماه قبل پاسخ داده شده
ردیف پیمان برای مواقعی است که بخشی از پیمان کارفرما را انجام میدهید فرض کنید کارفرما قراراست یک سد بسازد تمام پیمانکاران حمل و اجرا و بتن و .....باید ردیف پیمان داشته باشند که حق بیمه این پیمانها جزوی از حق بیمه کل قرارداد ساخت سد حساب میشود پس برای کار شما صدق نمیکند کارفرما درصدی از قرارداد را در گرو مفاصا حساب نگه میدارد؟ تا حالا مفاصا حساب گرفته اید؟
Àtaiefar 4 ماه قبل پاسخ داده شده
با سلام و تشکر. شرکت ما از اواخر سال ۱۴۰۰ ثبت حقوقی شده و قبل از سال ۱۴۰۱ به عنوان شخص حقیقی با شرکت کارفرما همکاری داشتند. اوایل امسال مساله مفاصا حساب برای سال های ۹۹ و ۱۴۰۰ مطرح شده و از طرف بیمه برای شرکت ما (که آن زمان به عنوان شخص حقیقی بوده) حق بیمه تعیین شده بوده که با کلی رفت و آمد حل شده است (البته من خودم حضور نداشتم و دقیق در جریان نیستم). اینکه شرکت کارفرما اعلام کنند مبلغی را به عنوان درصد بیمه نگه میدارند نیست ولی کلا همیشه جوری تسویه می کنند که مبلغی بدهکار باشند. (ببخشید که توضیحاتم طولانی شد.)  
علی رهنما 4 ماه قبل پاسخ داده شده
خوب چون معمولا کارفرماها برخورد متفاوتی با اشخاص حقیقی دارند به جهت اینکه ممکن است مثلا این شخص کد بیمه نداشته باشد و لیست بیمه ارسال نکند و به عنوان یک اهرم فشار باقی میماند ولی خوب الان که شخص حقوقی هستید باید توجیه شوند
دکمه بازگشت به بالا