سایر سطوح مزدی برای کارگر در سال دوم کار

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: قانون کار و حقوق و دستمزدسایر سطوح مزدی برای کارگر در سال دوم کار
محمد قاسمی پرسیده شده در 1 سال پیش

با سلام و عرض ادب. محمد قاسمی هستم. از ۳مردادماه ۱۴۰۰در شرکتی مشغول به کار شدم. از مردادماه ۱۴۰۱پایه سنوات ۲۱۰هزار تومانی به من تعلق گرفت. با این وصف؛ من از فروردین ماه ۱۴۰۲ چه افزایش حقوقی خواهم داشت؟ افزایش ۲۷درصدی خواهم داشت یا ۲۱درصدی که برای سایر سطوح هست؟ و اینکه پایه سنوات من از ابتدای سال ۱۴۰۲چگونه باید محاسبه شود؟ با تشکر

سوالات مرتبط

1 پاسخ
نیما - مشاور روابط کار 1 سال قبل پاسخ داده شده
سلام و احترام با توجه به اینکه بیشتر از حداقل مصوب شورای عالی کار در سال گذشته دریافت می کردید از ابتدای سال جدید بر اساس سایر سطوح مزدی باید حقوق شما محاسبه شود . که ضریب 21 درصد به اضافه مبلغ ثابت ماهیانه می باشد. در سال جدید علاوه بر موارد گفته شده 210 هزار تومان پایه سنوات نیز تعلق می گیرد.
elahe 1 سال قبل پاسخ داده شده

سلام وقت بخیر
برای کسی که سال دوم هست هم پایه سنوات روزانه 7000 تومانی و هم افزایش21 درصدی و مبلغ ثابت 83.596 ریال به حقوق روزانه اضاف میشه؟من سال گذشته پایه روزانه برای خودم 1/393/250+70000 ریال رد میکردم الان حقوق روزانه 1/924/128 ریال میشه؟

نیما - مشاور روابط کار 12 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام و احترام
نکته مهم این است که کارگری که سال گذشته به هر دلیلی مثل پایه سنوات و سایر سطوح مزدی بیشتر از حداقل مصوب شورای عالی کار دریافت می کرده در سال جدید جز سایر سطوح مزدی است .
برای شما نیز در سال جدید بله جز سایر سطوح مزدی هستید

elahe 12 ماه قبل پاسخ داده شده

ممنون از پاسخگویی ببخشید من الان حقوق روزانه سال 1402 را درست حساب کردم؟

دکمه بازگشت به بالا