سریال فاکتور اصلاحی و ابطالی در سامانه مودیان

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: سامانه مودیان و پایانه‌ فروشگاهیسریال فاکتور اصلاحی و ابطالی در سامانه مودیان
بابک پرسیده شده در 11 ماه پیش

با توجه به اینکه در صورتحسابهای سامانه مودیان از شماره منحصر به فرد مالیاتی 22 کاراکتری تشکیل شده از 3 ‍پارامتر حافظه مالیاتی و شماره سریال صورتحساب داخلی و تاریخ  صدور فاکتور می باشد: 1- در صورتی که ما مجبور به ابطال فاکتوری باشیم موقع صدور فاکتور ابطال، قطعا در قسمت شماره منحصر به فرد مالیاتی صورتحساب مرجع از شماره منحصر به فرد مربوط به فاکتور اصلی استفاده می کنیم ولی سوالی که من دارم این است که آیا برای این فاکتور ابطالی باید از همان شماره سریال فاکتور داخلی اصلی استفاده کنیم یا این فاکتور هم شماره سریال داخلی جدید میگیرد؟ 2-  در مورد فاکتور اصلاحی به چه صورت انجام دهیم ؟

نگار عبدی 11 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام. برای ابطال فاکتور در سامانه مودیان طبق دستور العمل فاکتوری رو با شماره جدید صادر کردیم و شماره منحصر بفرد مالیاتی صورت حساب اصلی را به جای شماره منحصر بفرد مالیاتی صورت حساب مرجع قرار دادم ولی خطایی برمیگردونه مبنی بر اینکه شماره منحصر بفرد مالیاتی منزبق با اطلاعات سامانه نمیباشد.
ممنون میشم که کمک کنید

سوالات مرتبط

1 پاسخ
حسین میرزاتقی 11 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.شماره ای که در صورتحساب الکترونیکی مهم میباشد شماره منحصر بفرد مالیاتی میباشد که ۲۲ کاراکتر میباشد.شما وقتی صورتحساب اصلاحی یا ابطالی صادر مینمایید شماره منحصر بفرد مالیاتی صورتحساب اصلی به عنوان شماره مرجع صورتحساب اصلاحی یا ابطالی قرار میگیرد.
دکمه بازگشت به بالا