شرط تعلق پایه سنوات در سنوات متمادی

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: بیمه تامین اجتماعیشرط تعلق پایه سنوات در سنوات متمادی
محمود لطفی پرسیده شده در 2 هفته پیش
با سلام لطفا توضیح این قسمت را بفرمایید : نرخ پایه سنوات کارگران در سال ۱۴۰۲ روزانه ۷۰.۰۰۰ (هفتاد هزار ریال) می‌باشد که با گذشت یکسال از دریافت آخرین پایه سنواتی و یا پس از گذشت یکسال از تاریخ استخدام (در مورد کسانی که از اول سال ۱۴۰۲ استخدام شده‌اند) به آنان تعلق می‌گیرد. (به کارگران قراردادی نیز تعلق می‌گیرد.) مثال :شخصی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ استخدام شده است نحوی محاسبه پایه سنوات در سال ۱۴۰۱ و سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه میشود ؟  
محمود لطفی 2 هفته قبل پاسخ داده شده

با سلام
گذشت یکسال از دریافت آخرین پایه سنواتی رو خوب توضیح ندادید
یا پس از گذشت یکسال از تاریخ استخدام رو می فهمم

سوالات مرتبط

2 پاسخ
حسین میرزاتقی 2 هفته قبل پاسخ داده شده
سلام.این فرد که مثال زدید پس از یکسال کارکرد یعنی از ۱۴۰۲.۰۵.۰۱ مشمول دریافت پایه سنوات میشود و از ابتدای سال ۱۴۰۳ جزو سایر سطوح دستمزدی قرار میگیرد و حقوق و پایه سنوات طبق فرمول سایر سطوح افزایش میخورد  و از ابتدای سال دوم کارکرد مجدد پایه سنوات سال جدید را دریافت خواهد کرد.
نیما - مشاور روابط کار 2 هفته قبل پاسخ داده شده
سلام و وقت بخیر دوست گرامی /// شخصی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ استخدام شده است نحوی محاسبه پایه سنوات در سال ۱۴۰۱ و سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه میشود ؟ در سال ۱۴۰۱ که مشمول دریافت پایه سنوات نیست / از تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۲ مشمول دریافت ۷ هزار تومان پایه سنوات روزانه است و در سال ۱۴۰۳ روزانه ۱۵/۵۴۰ تومان می شود .... محاسبات بر اساس سایر سطوح مزدی انجام گرفته است که برای سال ۱۴۰۳ با توجه به مصوبه شورا ضریب ۱/۲۲ می باشد.
دکمه بازگشت به بالا