صورتحساب مرجوعی در سامانه مودیان

محمد.ج پرسیده شده در 2 ماه پیش
نحوه ثبت صورتحساب مرجوعی در سامانه مودیان به چه صورت هست؟ فقط در نظر بگیرید که شاید مشتری در پایان سال به صورت یکجا کالاها رو مرجوع کنن و نشه در یک صورتحساب فروش کالاهای مرجوعی رو کم کرد؟
سوالات مرتبط

1 پاسخ
حسین میرزاتقی 2 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.وقتی بخواهید صورتحساب ابطالی یا برگشت از فروش صادر نمایید یک شماره منحصر بفرد مالیاتی صادر میشود که شماره صورتحساب اول صادر شده به عنوان شماره مرجع قرار میگیرد.حالا اگر کل برگشتی شما مربوط به یک صورتحساب باشد که یک صورتحساب برگشتی صادر میکنید اما اگر مربوط به صورتحسابهای مختلف مربوط میشده که هرکدام را باید جداگانه برگشت از فروش یا ابطالی صادر نمایید و شماره منحصر بفرد صورتحساب اولی شما به عنوان شماره مرجع صورتحساب برگشتی یا ابطالی میشود.
محمد 2 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام ممنون از پاسختون، من از نرم افزار درسان استفاده می کنم، مشکلم نحوه صدور فاکتور مرجوعی هست؟ چطوری باید صورتحساب برگشت از فروش ثبت کنم

حسین میرزاتقی 2 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام.گزینه برگشت از فروش را که دارد.و نحوه تکمیل هم به اینصورت میباشد که اگر از یک صورتحساب که ۱۰ واحد بوده و اکنون ۱ واحد برگشت خورده باید یک صورتحیاب برگشت از فروش به میزان ۹ واحد صادر نمایید و اگر هم که کلش برگشت خورده که باید کلا صورتحساب ابطالی صادر نمایید.

دکمه بازگشت به بالا