عدم عدول و عدم دریافت اعتبار در کارپوشه مودیان

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: سامانه مودیان و پایانه‌ فروشگاهیعدم عدول و عدم دریافت اعتبار در کارپوشه مودیان
احمدی پرسیده شده در 2 هفته پیش
با سلام. در فصل بهار هنگام تایید فاکتور خرید هیچ پیغامی در خصوص رد شدن حد اعتبار مجاز شرکت طرف مقابل داده نمیشود و وضعیت شرکت عدم عدول است اما در جدول پرداخت نوشته عدم دریافت اعتبار! باید چیکار کنم؟
حسابدار جوان 3 روز قبل پاسخ داده شده

این مشکل برای ما هم بوجود اومده. جالبه حتی فروش زمستان ما با وجود ابنکه حتی نسبت به سوال قبل 2 برابر هم نشده نسبت به دوره مشابه سال گذشته اما بعضی از صورت حساب های مارو عبور از حد مجاز زده است و هر طور فیلتر گرفتم ببینم بر چه اساسی عبور کرده. تاریخ درج در کارپوشه را دیدم که بعد از عبور صورتحساب دیگری داشتیم که عبور نکرده – از فیلتر تاریخ واکنش طرف حساب نگاه کردم دیدم که بعد از عبور از حد مجاز صورتحساب هایی داشتیم که تایید شده و از حد عبور نکرده است. به حد مجاز فصل زمستان نگاهمیکنم حد مجاز را 86 درصد باقیمانده نشان میدهد . لطفا یک نفر توضیحی بفرمایند تا یاد بگیریم مشکل از چه و کجاست و چه راهکاری داریم؟

سوالات مرتبط

2 پاسخ
علی رهنما 3 روز قبل پاسخ داده شده
یا شما اشتباه میکنید یا به طور موقت سامانه دچار اشکال شده و بعدا درست شده یا به هر دلیلی پرونده فروشنده از تایید نهایی خارج شده است
حسابدار جوان 2 روز قبل پاسخ داده شده

استاد رهنمای عزیز ابتدا تشکر میکنم که بدون چشم داشت و با صبر جواب تک تک سوال های مردم را میدید. عیذر میخام اینکه فرمودید پرونده فروشنده از تایید نهایی خارج شده یعنی چی؟ منظور تون چی بود استاد؟

علی رهنما 2 روز قبل پاسخ داده شده
سپاس از توجه شما  سعی میکنیم تا حد امکان سوالات را جواب بدهیم و فکرمیکنم رسالت و وظیفه اجتماعی مااست ولی بعضی سوالات را باید پرونده را مطالعه و کار عملی کرد .درمورد این سوال با قوانین و اصول و کار با سامانه همخوانی ندارد منظور از تایید نهایی یعنی پرونده به گام 3 رفته باشد
دکمه بازگشت به بالا