عدم نمایش صورتحساب الکترونیکی در کارپوشه خریدار

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: سامانه مودیان و پایانه‌ فروشگاهیعدم نمایش صورتحساب الکترونیکی در کارپوشه خریدار
ریحانه پرسیده شده در 12 ماه پیش

با سلام وقت بخیر ببخشید فاکتورهای فروشم از نوع اول هست و در سامانه مودیان ارسال شده و در سامانه وضعیت صورت حساب نوشته در انتظار تراکنش، با طرف معامله (خریدار) صحبت نمودم می گوید فاکتوری در سامانه شان از طرف ما نیست در ضمن بابت اینکه وجه فاکتور بعدا پرداخت می شود نوع تسویه نسیه زدم در این زمینه 2 سوال داشتم: سوال اول : چرا فاکتورهایمان در سمت خریدار وجود ندارد تا خریدار بتواند تایید کند در صورتیکه همه اطلاعات درست است ؟می تواند بابت نوع تسویه که نسیه زدم باشد ؟ سوال دوم : اگر خریدار ما وجه فاکتور تسویه کرده چطوری می توان در سامانه نوع تسویه را به نقدی تغییر داد آیا این تغییر لازم است ؟ ممنون از راهنماییتان

فریده 7 ماه قبل پاسخ داده شده

برای دیدن فاکتورهای در کارپوشه خود ، قسمت صورت حساب ها،صورتحساب های فروش ، فروش داخلی را کلیک می کنیم.در این قسمت همانند گذشته کل صورتحساب ها نمایش داده نمی شود.برای اینکه به کل صورتحساب ها دسترسی داشته باشید.می بایست بر روی جستجوی پیشرفته کلیک کنید و فصل مورد نظر خود را انتخاب نمایید، پیش فرض فصل جاری نمایش داده می شود.شما می توانید فصل مورد نظر خود را انتخاب و بر روی دکمه ی جستجو کلیک نمایید.بدین صورت به تمامی دیتای مودر نظر خود را می توانید دسترسی داشته باشید.

توج فرمایید با تغییر فصل ، جمع آوری اطلاعات ممکن است کمی زمان بر باشد.صبور باشید تا تمامی فاکتورها نمایش داده شود.

سوالات مرتبط

2 پاسخ
حسین میرزاتقی 12 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.در سامانه قسمت صورتحساب مینویسد در انتظار واکنش نه تراکنش.شما در قسمت کد اقتصادی نباید از کد اقتصادی قدیم استفاده نمایید و به جای آن از شناسه ملی که جایگزین کد اقتصادی شده است استفاده نمایید.
رضا موحد 7 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام. جواب سوال دوم: در حالت عادی نمیتوان نوع فاکتور را از نسیه به نقدی تغییر داد. اما در چنین مواقعی که بخشی از مبلغ یا کل صورتحساب توسط خریدار پرداخت می شود، خریدار یا فروشنده از طریق سامانه مودیان و انتخاب صورتحساب مورد نظر، قسمت جدول پرداخت، مبلغ پرداخت شده را ثبت میکنند و طرف مقابل تایید می نماید.

دکمه بازگشت به بالا

کارگاه آنلاین 2 روزه

آموزش جامع حقوق و دستمزد 1403

نیم بها تا تاریخ 8 اردیبهشت

آموزش حقوق و دستمزد 1403