فاکتور اصلاحی فصل زمستان در فروردین 1403 با ارزش افزوده 10 درصد

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: مالیات بر ارزش افزودهفاکتور اصلاحی فصل زمستان در فروردین 1403 با ارزش افزوده 10 درصد
lnaz.sadeghnia پرسیده شده در 2 هفته پیش
با سلام احتراما فاکتور مربوط به فصل زمستان رو اصلاحی زدیم که تاریخ ثبت فاکتور اصلاحی در فروردین و با نرخ ارزش افزوده 10 درصد ثبت شده است حال با توجه به اینکه این مبلغ فروش از اظهارنامه ارزش افزوده کسر شده و در سال 1403 آورده شده است آیا می بایست فروش را در سال 1403 نشان داد یا فروش را در اظهارنامه ارزش افزوده اصلاح کنیم و این عدد را هم اضافه کنیم ؟
سوالات مرتبط

5 پاسخ
بهترین پاسخ
علی رهنما 2 هفته قبل پاسخ داده شده
خریدار قبول میکنه با ۱۰درصد پرداخت کنه؟ فقط موقعی ۱۰درصد و در بهار میشه که قبلی باطل شده باشه وگرنه اصلاحی میشود فروش ۱۴۰۲ با ۹درصد
lnaz.sadeghnia 2 هفته قبل پاسخ داده شده
سپاس فراوان از پاسخ شما، با توجه به زمان داده شده ، فاکتور ابطالی در زمستان زده شد و فاکتور جدید با 9 درصد در فصل زمستان ثبت شد.  ولی همچنان مبلغ فاکتور ابطالی در اظهارنامه ارزش افزوده می آید؟ با توجه به اینکه قبل از تایید خریدار ابطال زده ایم آیا این عدد تغییر خواهد کرد؟ 
علی رهنما 2 هفته قبل پاسخ داده شده
بله نکته مهم‌را خودتون فرمودید تا صورتحساب ابطالی توسط خریدار تایید نشود میماند ولی در بهار درست میشه
sanaz 1 هفته قبل پاسخ داده شده
با سلام وقت بخیر اگ فاکتور اصلاحی در بهار403 برای فاکتور مرجع پاییز402 زده شود و مبلغ تغییر نکند فقط روش تسویه از نسیه به نقد تبدبل شود (در دوره پاییز تسویه شده بوده ولی به اشتباه نسیه عنوان شده) ایا بدهکاری ارزش افزوده برای بهار 403 که فاکتور اصلاحی صادر گردیده منظور میشود یا اینکه مربوط به همون دوره فاکتور مرجع یعنی پاییز منظور میشود؟
علی رهنما 1 هفته قبل پاسخ داده شده
خوب چرا اصلاح کردید؟ جدول پرداخت رو تکمیل میکردید اگر در پاییز از شما مطالبه نشده باشد در فروردین اصلاح میشود و برای خریدار اعتبار حساب میشود
دکمه بازگشت به بالا