فاکتور برگشت از فروش در سامانه مودیان

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: سامانه مودیان و پایانه‌ فروشگاهیفاکتور برگشت از فروش در سامانه مودیان
Armantalab پرسیده شده در 10 ماه پیش

با سلام و خسته نباشید در سامانه مودیان یک فاکتور فروش از نوع اول ارسال شد بعد از 2 روز همان فاکتور با تمام اجناس برگشت شد وقتی برگشت از فروش را درسامانه مودیان ارسال میکنیم فاکتور اصلی خود به خود ابطال میشه و برگشت از فروش باقی می ماند کلا این قضیه درست هست؟ بعدا مشکلی پیش نیاد که فاکتور فروش ابطال شده ولی برگشت از فروش باقی مانده؟

سوالات مرتبط

5 پاسخ
حسین میرزاتقی 10 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.فاکتور اصلی ابطال نمیشود و فاکتور برگشت از فروش با یک شماره منحصر بفرد جدید و با شماره مرجع صورتحساب اصلی صادر میشود.
Armantalab 10 ماه قبل پاسخ داده شده
بی زحمت به این تصویر نگاه کنید فاکتور اصلی ابطال میشه خودتون هم میتونید در sandbox تست کنید
پیوست‌ها
amir.heidari1790 10 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام وقت بخیر،از طریق نرم افزار حسابداریمون فاکتور اصلی فرستادیم و برای این فاکتور دو فاکتور برگشتی زدیم و بعداز زدن فاکتور اول برگشتی فهمیدم که فقط یک بار می توان از شماره منحصربه فرد مالیاتی فاکتور اصلی برای فاکتور برگشتی استفاده کنیم حالا میخایم برگشتی رو تجمیع کنیم و دوباره بفرستیم حالا می توان این فاکتور برگشتی اول رو زدیم اصلاح کنیم؟و اگر اصلاح کردیم شماره فاکتور برگشتی همان شماره فاکتور اصلاحی می شود یا خود به خود شماره جدا از اون صادر می شود؟
Armantalab 10 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام فاکتور برگشتی فقط یکبار امکان صدور دارد 2 تا فاکتور برگشتی با یک شماره مرجع امکان ندارد در سامانه ثبت بشه حتما برای برگشت دوم خطا میده خطای شماره منحصر به فرد مالیاتی
اگر میخواهید کلا حذف بشه شما میتوانید برحسب شماره مرجع فاکتور برگشت از فروش را ابطال کنید
اگر میخواهید اصلاح کند باز با شماره مرجع فاکتور برگشت از فروش آن را میتوان اصلاح کرد فقط مشخصات header اصلاح نمیشود

amir.heidari1790 10 ماه قبل پاسخ داده شده
برای توضیحات بیشتر می تونین شماره تماس بدین؟
amir.heidari1790 10 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام مجدد اگر فاکتور برگشتی رو ابطال بزنم و دوباره فاکتور برگشتی بزنم شماره مالیاتی مرجع کدام شماره می شود؟اصلاحیم فرستادم و شماره مالیاتی مرجعش رو همون شماره مالیاتی شمش برگشتی که زده بودم براش زدم ولی خطایی شماره مرجه مالیاتی داد.
دکمه بازگشت به بالا