مالیات بر درآمد اجاره اشخاص حقوقی

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: مالیات اشخاص حقوقیمالیات بر درآمد اجاره اشخاص حقوقی
فاطمه افضلی پرسیده شده در 11 ماه پیش

سلام استاد ی سوال داشتم خدمتتون ما یک شخصیت حقوقی هستیم و ملکی رو اجاره دادیم ما باید هر ماه بابت اجارمون مالیاتی بدیم یا در آخر در اظهارنامه عملکرد میتونیم لحاظ کنیم؟ و درمورد مبلغ رهن باید تبدیلش کنم به اجاره؟

سوالات مرتبط

1 پاسخ
حسین میرزاتقی 11 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.باید در همان اظهارنامه عملکرد خود درآمد اجاره را هم لحاظ نمایید و در مورد رهن نیازی نیست که تبدیلی انجام دهید.
fatemeeh.s.afzali 11 ماه قبل پاسخ داده شده

ولی خود استاد صدرایی توی کلاس های حضوری گفتن که باید با توجه به جدول املاک مشابه رهن و تبدیل کنیم ! و اینکه مستاجر بنده چون شخص حقیقه تکلیفی نداره درسته؟

پاسخ شما

دیداریمتن

پوشه 

ویرایش 

نمایش 

گذاشتن 

ساختار 

ابزارها 

جدول 

 

    عمومی  فقط من و مدیر   

انواع فایل های مجاز: txt, jpg, pdf

افزودن فایل دیگر

آموزش سامانه مودیان

سوالات تالار

اظهارنامه مالیاتی(۴۶۵)بیمه تامین اجتماعی(۵۰۵)پلمپ و تحریر دفاتر قانونی(۸۸)حسابداری و حسابرسی(۳۷۵)دادرسی مالیاتی(۳۰)سامانه مودیان و پایانه‌ فروشگاهی(۸۱۴)سایر موضوعات مالیاتی(۴۷۷)قانون کار و حقوق و دستمزد(۷۵۹)مالیات اشخاص حقوقی(۴۵۶)مالیات اشخاص حقیقی – مشاغل(۴۹۷)مالیات بر ارث(۱۲)مالیات بر ارزش افزوده(۵۲۸)مالیات بر درآمد اجاره و مستغلات(۲۱۸)مالیات تراکنش های بانکی(۱۱۹)مالیات حقوق(۶۰۵)معافیت‌های مالیاتی(۱۱۱)معاملات فصلی ماده ۱۶۹(۳۳۷)

آخرین پرسش های تالار

اثبات هزینه با فاکتور غیر رسمی پرسیده شده توسطmarjan۱۹۹۰۷۷, ۱۱ ساعت قبلکتمان درآمد سود سپرده بانکی اشخاص حقوقی پرسیده شده توسطMahyar, ۱۷ ساعت قبلاصلاح مالیات حقوق اشتباه ماه گذشته پرسیده شده توسطF.n, ۲۰ ساعت قبلفراخوان درمانگاه ها در ثبت نام سامانه مودیان پرسیده شده توسطآزاده تقی پور, ۲۱ ساعت قبلمشمولیت ارزش افزوده درمانگاه‌ها پرسیده شده توسطآزاده تقی پور, ۲۱ ساعت قبل

  

ابراهیم صدرایی- موسس حسابنو

اگر صاحب کسب‌و کار هستید و یا علاقه‌مند به کسب اطلاعات در حوزه مالیات و امور مالی، سایت “حسابنو” به شما کمک می‌کند تا دانش خود را افزایش دهید یا نگرانی‌هایتان را به حداقل ممکن برسانید.

لینکدیناینستاگرام

آموزش مالیات مشاوره مالیاتی مالیات استارتاپ هامالیات در کسب و کارآموزش مالیات بر ارزش افزوده

© انتشار مقالات این سایت با ذکر منبع و با رعایت قانون کپی رایت مجاز است . تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تیم حسـابــنـو می باشد . 

دکمه بازگشت به بالا

دکمه بازگشت به بالا