مالیات حقوق با میزان مالیات صفر

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: مالیات حقوقمالیات حقوق با میزان مالیات صفر
بتول عطایی فر پرسیده شده در 5 ماه پیش

با عرض سلام و خسته نباشید. من به تازگی در یک شرکت مشغول به کار شدم که تا کنون لیست مالیات حقوق خود را به خاطر صفر بودن رد نکرده است. آیا بعدا در این مورد به مشکل میخوریم؟ و الان که میخواهم لیست ماه قبل را رد کنم تاریخ شروع به کار  پرسنل را باید چه تاریخی بزنم؟ با تشکر.

سوالات مرتبط

4 پاسخ
علی رهنما 5 ماه قبل پاسخ داده شده
همه ماههای قبل حتی اگر پارسال باشد با ذکر تاریخ استخدام صحیح وارد کنید که هم هزینه ها پذیرفته شود وهم معافیت لحاظ شود و هم جریمه کمتری
حسین میرزاتقی 5 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.حتی اگر افراد حقوقشان کمتر از معافیت ماده ۸۴ باشد هم باید لیست حقوق ارسال نمایید تا مشمول جریمه ماده ۱۹۷ نشوید.اکنون ارسال کنید.تاریخ شروع کار را طبق آغاز کار در لیست بیمه و اعلام حقوق در دفاتر وارد نمایید.
Àtaiefar 5 ماه قبل پاسخ داده شده
با سلام و تشکر از شما اساتید گرامی اولین لیست بیمه شرکت از اواخر سال ۱۴۰۰ بوده یعنی از همون موقع لیست مالیات حقوق را رد کنم. چون تعویض پرسنل هم زیاد داشتند و یک مقدار این که بخواهم همه ماه ها را رد کنم مشکله. آیا راه حل دیگه ای داره؟
علی رهنما 5 ماه قبل پاسخ داده شده
بله اگر میخواهید جریمه ها کمتر شود باید این کاررو انجام دهید البته پرونده 1400شما باید تعیین تکلیف شده باشد و خشودگی جرایم هم تا 80درصد وجوددارد عدم ارسال لیست مالیات جریمه دارد حتی اگر صفر باشد و نکته مهم این است که ممیز میتواند کل هزینه حقوق را قبول نکند و بدون معافیت در نظر بگیرند
دکمه بازگشت به بالا