مالیات حقوق مدیرعامل به صورت غیراصلی

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: مالیات حقوقمالیات حقوق مدیرعامل به صورت غیراصلی
موسوی پرسیده شده در 7 ماه پیش

سلام زمانی که میخواستم اسم مدیرعامل ثبت کنم برای لیست مالیات حقوق خطا داد که نمیتونم اصلی رد کنم چون کارفرما قبلی براش ترک کار نزده.  قبل از شروع به کار شرکت ، مدیرعامل ما توسط شرکت دیگری بیمه میشده حالا برای رد کردن بیمه مشکلی ندیدم وقتی ترک کار نزدن برای بیمه که مشکلی نداره ما از شرکت خودمون داریم رد میکنیم؟ اما برای مالیات حقوق خطا داد. میتونیم تا این ماه مدیرعامل به عنوان غیراصلی رد کنیم و از ماه بعد که ترک کار در مالیات حقوق زدن براش  به عنوان اصلی رد کنیم؟

سوالات مرتبط

1 پاسخ
حسین میرزاتقی 7 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.باید شرکت قبلی در لیست مالیات حقوق ترک کار کار ایشان را بزند تا دچار مشکل نشوید.اما اگر میبینید زمان را دارید از دست میدهید با توجه به روزهای آخر ماه میتوانید در قسمت حقوق بگیران جلوی اسم مدیر عاملتان گزینه عملیات را بزنید و تاریخ ورود ایشان را بزنید و تبدیل به کارمند اصلی را بزنید.
moosavi.m 7 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام ممنون از پاسخ.
برای ترک کار صحبت کردیم ولی از ماه اینده انجام میشه. الان یعنی تاریخ همین ماه رو بزنم که میشه برای برج 6 یا اینکه تاریخ اولین روزی که براشون بیمه رد کردیم؟ چون ما برای چند ماه گذشته هنوز لیست مالیات حقوق رد نکردیم میخوام این ماه برای قبلی ها هم رد کنم . تاریخ برای مدیر عامل از اولین ماه که بیمه براشون رد کردیم شروع به کارشون حساب میشه رو الان برای مالیات حقوق این چند ماه تا برج 6 بزنم و تبدیل به کارمند اصلی؟ یا فقط برای برج 6 که امروز میخوام رد کنم تاریخ برج 6 بزنم که بشه تاریخ ورود و تبدیل به کارمند اصلی و قبلی هارو غیراصلی رد کنم؟

moosavi.m 7 ماه قبل پاسخ داده شده

یه سوال دیگه که داشتم برای کارمندایی که غیراصلی هستن معافیت بیمه پرداختنی لحاظ میشه یا نه؟

دکمه بازگشت به بالا