مالیات حقوق کارمندی که ترک کار نخورده

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: مالیات حقوقمالیات حقوق کارمندی که ترک کار نخورده
عطایی پرسیده شده در 4 ماه پیش

با سلام و تشکر. اگر کارمندی در شرکتی قبلا کار میکرده و الان دیگر فعالیتی ندارد برای مالیات حقوق ترک کارش ثبت نشده باشد و در محل کار جدید در لیست مالیات حقوق به عنوان کارمند اصلی تعریف شده باشد مالیاتش چگونه محاسبه میشود؟ آیا مشمول معافیت قانونی میشود.

سوالات مرتبط

6 پاسخ
علی رهنما 4 ماه قبل پاسخ داده شده
ترک کار شرکت دیگر اهمیتی ندارد ایشان را غیر اصلی تعریف کنید بلافاصله به اصلی تبدیل کنید و مثل بقیه عمل کنید
Àtaiefar 4 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام با تشکر از شما استاد گرامی که خیلی از سوالات را پاسخگو هستید
حسین میرزاتقی 4 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.در منوی حقوق بگیران قسمت عملیات میتوانید به حقوق بگیر اصلی تبدیل نمایید.این نکته را در نظر داشته باشید که در سال ۱۴۰۲ هر کارفرمایی که لیست پرسنل را (چه اصلی و چه غیر اصلی)زودتر ارسال نماید میتواند از معافیت ماده ۸۴ استفاده نماید.
Àtaiefar 4 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام و تشکر. اگر در شرکت قبل ترک کار برای مالیات حقوق نخورده باشد و شخص دیگر حقوق بگیر آن شرکت نباشد و شرکت قبل لیست مالیات حقوق را زودتر رد کند، برای لیست مالیات حقوق شرکت جدید مشمول مالیات میشود؟
حسین میرزاتقی 4 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام.وقتی در جای قبلی کار نمیکنید دلیلی ندارد که کارفرمای قبلی بخواهد بنام شما را در لیست حقوق وارد نماید.شما در شرکت جدید اسمتان را به عنوان حقوق بگیر وارد میکند و از معافیت ماده ۸۴ میتوانید استفاده نمایید‌.آن مورد که خدمتتان عرض کردم هر کارفرمایی زودتر لیست حقوق را ارسال کند از معافیت میتواند استفاده کند در مورد اشخاصی است که از چند جا دارند حقوق میگیرند.

Àtaiefar 4 ماه قبل پاسخ داده شده
تشکر
دکمه بازگشت به بالا