مالیات عیدی

مریم امانی پرسیده شده در 1 ماه پیش
با سلام و خسته نباشید .اگر به پرسنلی مثلا در اردیبهشت ماه 53000000 ریال عیدی پرداخت شده باشد و در ارسال لیست حقوق معافیت 10 میلیون بابت عیدی لحاظ شده باشد.و مابقی یعنی 5300 در اسفند پرداخت شود و مجددا در ارسال لیست اسفند 10 میلیون معافیت بابت عیدی لحاظ شود .مشکلی ایجاد نمی شود و آیا روش ارسال در مالیات حقوق به همین شکل است؟
سوالات مرتبط

5 پاسخ
علی رهنما 1 ماه قبل پاسخ داده شده
متوجه سوالتون نشدم چرا باید در اردیبهشت 5300پرداخت شود ؟ وچرا باید در اسفند دوباره 5300پرداخت شود ؟ شما میتونید هر ماه عیدی را به نسبت یک دوازدهم پرداخت کنید و معافیت به همون نسبت عمل کنید
حسین میرزاتقی 4 هفته قبل پاسخ داده شده
سلام.روال درست این میباشد که در پایان سال عیدی را شناسایی کنید اما حالا با توجه به کاری که شما انجام دادید مشکلی نمیباشد و بابت عیدی کلا ۱۰ میلیون تومان معافیت در سال ۱۴۰۲ دارید و این نکته را مدنظر داشته باشید که اگر از معافیت حقوق سالانه مازاد مانده باشد میتوانید جهت عیدی استفاده نمایید.
جمشید 3 هفته قبل پاسخ داده شده
سلام برای سال 1402 اسفندماه یعنی حقوق با عید اگر پرداخت بشود چقدر باید معافیت در نظر گرفت؟10 تومن یا 20 تومن  
علی رهنما 3 هفته قبل پاسخ داده شده
خود عیدی یک دوازدهم معافیت داره اسفند هم که معافیت خودش رو داره پس ۲۰تومن درست است 
حسین میرزاتقی 3 هفته قبل پاسخ داده شده

سلام.در اسفند ماه ۱۴۰۲ مبلغ ۱۰ میلیون برای معافیت ماده ۸۴  و ۱۰ میلیون برای عیدی در نظر بگیرید.دقت نمایید که معافیت عیدی را در فیلد خود که نوشته معافیت بند ۱۰ ماده ۹۱ وارد نمایید.در ضمن اگر از معافیت ماده ۸۴ سالانه خود باقی مانده است مازاد آن را برای عیدی می‌توانید استفاده نمایید

شفق اهری 3 هفته قبل پاسخ داده شده

سلام و عرض ادب ببخشید چرا تو نرم افزار سالاری وقتی تو ستون عیدی مبالغ رو وارد میکنم . ولی تو خلاصه لیست جمع نمیکنه و همه رو خالی نشون میده ؟

دکمه بازگشت به بالا