مالیات قرعه کشی خانگی

زهرا پرسیده شده در 9 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر.بنده قرعه کشی خانگی گذاشتم خواستم بدونم برای هر ماه پنجاه میلیون پول که به حسابم در ده ماه که قرعه گذاشتم میخواد بیاد(جمعا در ده ماه 500میلیون میاد حسابم)و همه این ها کارت به کارت میشه و خودم ماهی پنجاه میلیون برای فرد برنده واریز میکنم،آیا مالیات میاد برام؟

سوالات مرتبط

2 پاسخ
حسین میرزاتقی 9 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.برای این موارد جای دفاع دارد اما سعی کنید طوری برنامه ریزی کنید که نفرات پول را به جای اینکه به حساب شما بریزند و شما به حساب آن نفر بریزید به حسابی واریز کنند که در آن ماه نوبت دریافت وام خانگی اش میباشد.
علی رهنما 9 ماه قبل پاسخ داده شده
البته به صرف واریز پول به حساب مالیاتی مطالبه نمیشود ولی اگر بانک حساب شمارا مشکوک اعلام کند دردسر ایجاد میشه پیشنهاد میکنم برای این کار یک حساب جدید که ترجیحا 3امضا با شرط برداشت 2 از 3 باشد افتتاح کنید (2امضا هم میتونه باشه با شرط امضا هر کدوم )و از بانک بخواهید در موقع ثبت حساب اسم شمارا با پرانتز صندوق قرض الحسنه خانوادگی ......درج کند .
هدیه الله وردی 7 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام من قرعه کشی خانگی دارم مبلغ کلش 60تومان شامل مالیات میشه؟

علی رهنما 7 ماه قبل پاسخ داده شده

نخیر فقط چون ممکنه بانک به هر دلیلی تراکنش ها رو گزارش کنه بیشتر احتیاط کنید ولی به صرف واریز به حساب مالیاتی حساب نمیشود اگر به بانک اطلاع بدهید این حساب چه فعالیتی داره بهتره در هرصورت گردش بانک مالیات ندارد

دکمه بازگشت به بالا

کارگاه آنلاین 2 روزه

آموزش جامع حقوق و دستمزد 1403

نیم بها تا تاریخ 8 اردیبهشت

آموزش حقوق و دستمزد 1403