محاسبه بیمه کارمند ساعتی

Bahar پرسیده شده در 2 سال پیش

سلام وقت بخیر کارمندی صبح در اداره ایی مشغول به کار است بیمه اش به طور کامل رد می شود بعدازظهر ۳ ساعت مشغول به کار هست برای ۳ ساعت بعدازظهر بیمه چطوری ارسال می شود؟ لطفا فرمول محاسبه تبدیل ساعت حضورشون به روز را بفرمائید در قرارداد  ساعت ۱۶ تا ۱۹ ثبت شده است حقوقشون عکس پیوست هست لطفا بفرمائید درست محاسبه شده است یا خیر؟ در لیست حقوق مالیاتی باید به عنوان کارمند غیر اصلی ثبت  و ۱۰ درصد مالیات کسر شود؟

پیوست‌ها
سوالات مرتبط

2 پاسخ
علی رهنما 2 سال قبل پاسخ داده شده
محاسبات ضمیمه اشتباه است چون ۱۹۱ ساعت در نطر گرفته اید که معمولا تعطیلات وجود دارد پس هر ماه فرق میکند  تعداد ساعات کار ایشان در طول هفته حساب کنید تقسیم بر ۴۴ کنید تمام هفته ها را حساب کنید با هم جمع کنید حاصل آن میشود روزهای کارکرد  اگر هفته هم ناقص بود روزهای هفته را در ۷.۳۳ میکنید به جای ۴۴  مالیات هم اگر اینجور که میگید ساعت کار و وظیفه خاص دارد مشمول قانون کار میشود و فقط غیر اصلی میشود مثل بقبه حساب کنید
نیما - مشاور روابط کار 2 سال قبل پاسخ داده شده
سلام و احترام هر کارگاهی شخصیت حقوقی مستقل دارد قاعدتا مزد بر اساس ماده 39 قانون کار ولی اینکه بیمه کارگر به صورت ناقص و کسری از ماه انجام گیرد اگر همه روز مشغول بکار است نیاز به تایید بازرس تامین اجتماعی دارید و همچنین قرارداد کار ساعتی استاندارد باشد.
دکمه بازگشت به بالا