محاسبه حق ماموریت

ابراهیم فرجی پرسیده شده در 1 ماه پیش
با عرض سلام و خسته نباشید : 1) اگر شخص کارگر از یک شهر به یک شهر دیگر ماموریت اعزام باشد ؟ منظور از بند الف وب چند روز تعلق دارد اولا : اگر کار این کارگر تا غروب ساعت 17 طول بکشد دوما : اگر کار این کارگر تا شب طول بکشد و شب در همان مکان بماند و بخوابد 2) اگر شخص کارگر از یک شهر به یک شهر دیگر ماموریت اعزام باشد و در روز تعطیلات رسمی تقویم و جمعه ؟ ایا اضافه کاری تعلق می گیرد و جمعه کاری چند ساعت تعلق دارد اولا : اگر کار این کارگر تا غروب ساعت 17 طول بکشد دوما : اگر کار این کارگر تا شب طول بکشد و شب در همان مکان بماند و بخوابد تبصره : منظور از مسافت ماموریت 50 کیلومتررفت و برگشت باشد یا فقط مسافت رفت . 09196565399  -  09100539863   فرجی
سوالات مرتبط

2 پاسخ
نیما - مشاور روابط کار 1 ماه قبل پاسخ داده شده
اگر شخص کارگر از یک شهر به یک شهر دیگر ماموریت اعزام باشد ؟ منظور از بند الف وب چند روز تعلق دارد اولا : اگر کار این کارگر تا غروب ساعت ۱۷ طول بکشد ////// به ساعت ارتباطی ندارد به مسافت ۵۰ کیلومتر بیشتر مرتبط است در این صورت ماموریت تعلق می گیرد ///// دوما : اگر کار این کارگر تا شب طول بکشد و شب در همان مکان بماند و بخوابد ////_ در این صورت قطعا ماموریت تعلق می گیرد ۲) اگر شخص کارگر از یک شهر به یک شهر دیگر ماموریت اعزام باشد و در روز تعطیلات رسمی تقویم و جمعه ؟ ایا اضافه کاری تعلق می گیرد و جمعه کاری چند ساعت تعلق دارد //// اضافه کاری خیر ولی جمعه کاری بله //// اگر کار این کارگر تا غروب ساعت ۱۷ طول بکشد دوما : اگر کار این کارگر تا شب طول بکشد و شب در همان مکان بماند و بخوابد تبصره : منظور از مسافت ماموریت ۵۰ کیلومتررفت و برگشت باشد یا فقط مسافت رفت .    
حسین میرزاتقی 4 هفته قبل پاسخ داده شده

سلام.شرط دریافت حق ماموریت این می‌باشد که یا ۵۰ کیلومتر از محل فعالیت دور بشوید و یا شب مجبور شوید در آن محل توقف نماید.اگر در روز تعطیل هم باشد مشمول دریافت جمعه کاری و تعطیل کاری هم هستید.در مورد اضافه کاری هم به این صورت می‌باشد که اگر ساعت کاری شما در آن ماه بیشتر از ساعت موظفی آن ماه باشد مشمول دریافت اضافه کاری هم می‌باشید.

دکمه بازگشت به بالا