محاسبه معکوس حقوق

مهناز زارع پرسیده شده در 1 سال پیش

چگونه یک حقوق محاسبه کنم که فقط شامل حقوق روزانه. حق مسکن و خواربار باشد و مبلغ خالص دریافتی طرف 7 میلیون تومان شود

سوالات مرتبط

3 پاسخ
رضا موحد 1 سال قبل پاسخ داده شده

برای بدست آوردن این مبلغ فقط با سه آیتم حقوق روزانه و حق مسکن و خواربار، می بایست حقوق روزانه رو بالاتر از حداقل قانون قانون کار ۱۴۰۱ لحاظ کنید.
محاسبات برای ماه ۳۰ روزه:
حقوق روزانه: ۲/۰۵۴/۰۸۷ ریال
حق مسکن: 6/500/000 ریال خواربار: 8/500/000 ریال
جمع حقوق: ۷۶/۶۲۲/۵۹۶ ریال
معافیت های مالیات حقوق: ۵۶ میلیون ریال باضافه حق مسکن باضافه دو هفتم بیمه سهم کارمند برابر است با ۶۴/۰۳۲/۴۵۲ریال
کسورات: حق بیمه سهم کارمند: ۵/۳۶۳/۵۸۲ ریال باضافه مالیات حقوق: ۱/۲۵۹/۰۱۴ ریال برابر است با ۶/۶۲۲/۵۹۶ ریال
خالص پرداختی: ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال    

حسابنو عضو سایت 1 سال قبل پاسخ داده شده
سلام، ضمن تشکر از جناب آقای رضا موحد که در مواردی، دوستان رو راهنمایی می کنن، لازم به یادآوری هست که در سایت حسابنو هم امکان رایگانی را داریم که خودتون با بازی با اعداد ومقادیر و عوامل حقوق و دستمزد در نهایت، عدد نهایی خالص دریافتی را بعد از کسر کسورات قانونی مشاهده خواهید کرد که از این فرم هم می توانید استفاده کنید. جهت تولید فیش حقوقی رایگان با استفاده از آخرین قوانین و مقررات می توانید وارد لینک زیر شوید: ضمنا بر اساس نیازتون یک فیش حقوقی نمونه از همین سامانه با مشخصاتی که گفتید به صورت عکس زیر صادر شد. hesabno.com/fish فیش حقوقی رایگان
پیوست‌ها
رضا موحد 1 سال قبل پاسخ داده شده

با سپاس از جناب آقای صدرایی و مجموعه حسابنو. بنده هم از این به بعد از همین فیش آنلاین استفاده میکنم و چقدر کار ما رو راحت کردید.

نیما - مشاور روابط کار 1 سال قبل پاسخ داده شده
سلام و احترام مطالب بسیار زیبایی در این صفحه از سایت بود که استفاده کردم یک نکته هم بنده اضافه کنم طبق قانون کارگری که بیشتر از حداقل مصوب حقوق روزانه وی محاسبه می گردد تمامی موارد پرداختی این کارگر و تحت شعاع خود قرار می دهد اگر در این سیستم مزایای رفاهی بیشتر پرداخت گردد با توجه به رای اخیر دیوان عدالت اداری مشکلی از نظر پرداخت های بیشتر و متضرر شدن کارفرما وجود نخواهد داشت . اضافه کنم مزایای رفاهی مثل مسکن و خواربار جزیی از مزد کارگر محسوب نمی شوند و در سال بعدتر کارفرما الزامی به پرداخت بیشتر ندارد و پرداخت حداقلی مصوب شورای عالی کار فقط الزامی است.
دکمه بازگشت به بالا