مدیریت مالی یک کسب و کار شخص حقیقی

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: مالیات اشخاص حقیقی - مشاغلمدیریت مالی یک کسب و کار شخص حقیقی
حمیدرضا رحمتی پرسیده شده در 9 ماه پیش

یک شخص حقیقی الف (نه حقوقی) از مشتریان به واسطه سایت خودش و دیجی کالا سفارشی را دریافت می کند و بعد به صورت واسط کالا از انبار یک شرکت برای مشتری ارسال میشود مشتری پول را به حساب شخصی بانک پاسارگاد شخص حقیقی الف واریز می کند و بعد شخص حقیقی الف از همان حساب شخصی بانک پاسارگاد پول کالا را با کسر کمیسیون خودش به حساب شرکت واریز می کند. بهترین روش برای مدیریت و کنترل مالی و برای اعمال مالیاتی منصفانه و عادلانه برای این کسب و کار چیست؟

سوالات مرتبط

2 پاسخ
علی رهنما 9 ماه قبل پاسخ داده شده
دلیل این کار چیه ؟ فقط برای استفاده از انبار شرکت ؟ یک پول دو بار در حسابها گردش پیدا میکند که فعلا که همه مبنای تشخیص مالیات بر گردش بانکی است کار جالبی نیست صمن اینکه وقتی سامانه مودیان راه بیفتد چه میخواهید کنید؟ یا اجاره انبار حساب کنید یا به عنوان حق العمل کار و درصدی عمل کنید. توضیحات کامل و با زبان ساده تر به پاسخ بهتر کمک میکنه
mahdi 8 ماه قبل پاسخ داده شده

 برای ارائه پاسخ جامع و کاربردی این مورد نیاز است اطلاعات  بیشتری بدهید ولی با توجه به مواردی که بهش اشاره کردین  انتخاب اینتا کد حق العمل کار  و  انجام تکالیف قانونی (ارسال صورت حساب الکترونیک و...) طبق مقرراتی که برای حق العمل کاران لحاظ گردیده  پیشنهاد می شود .

دکمه بازگشت به بالا