مغایرت شناسه کالا در سامانه مودیان

مرتضی نجفی پرسیده شده در 2 ماه پیش
سلام من یک سوال پرسید بودم راجب  شناسه کالا در سامانه مودیان که من یک شرکت بازرگانی هستم می تونم از شناسه کالای شرکتی که از آن کالا تهیه میکنم استفاده کنم یا نه؟ که اساتید فرمودن می شه استفاده کرد،حالا یه مشکل چند تا از طرف حسابهای من اینو قبول نمیکنن چطور با سند و مدرک بهشون بفهمونم میگن بصورت کتبی که قانون گفته به ما اعلام کنید من از کجا این قانون و پیدا کنم بهشون بگم؟ طبق آیینامه اجرایی شناسه کالا ماده 13 گفته شده که شرکت های تولید کننده و وارد کننده موظفند شناسه بگیرن، ما هم اجناس و از همین وارد کننده و تولید کننده میگیریم و از شناسه اونا استفاده میکنیم، حالا چییکار کنم؟

سوالات مرتبط

2 پاسخ
علی رهنما 2 ماه قبل پاسخ داده شده
شما فاکتور با شرح نوشتاری تهیه کنید و به خریداران تحویل دهید .خریدار به شناسه انتخابی شما چرا باید مشکل داشته باشد ؟ حتی میتونید اختصاصی تهیه کنید 
حسین میرزاتقی 2 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.شرکتهای بازرگانی که به خرید و فروش داخلی مشغول هستند که نمیتوانند شناسه کالای اختصاصی اخذ کنند و همان کالا و با همان شناسه ای که میخرند را باید از همان شناسه استفاده کنند.فرض کنید مثلا شما یخچال اسنوا با یک مشخصات که خریدید و همان را میخواهید بفروشید روی این کالا ۱۰ تا شناسه کالا که نمیدهند که هر شرکت بره برای  خرید های خودش شناسه مجزا بگیره.اون کالا یک شناسه واحد دارد و هر شخصی که به خرید و فروش آن کالا مشغول است باید از همان شناسه استفاده نماید.
مرتضی نجفی 2 ماه قبل پاسخ داده شده

میشه بفرمایین کجا میتونم این موضوع و بصورت کتبی و قانونی دریافت کنم تا به خریداران اعلام کنم

دکمه بازگشت به بالا