مغایرت کد پستی در سامانه مودیان

حسنامهدوی پرسیده شده در 10 ماه پیش

سلام و وقت شما بخیر من در سامانه مودیان متاسفانه یه مشکلی دارم ، اینکه برای دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی وقتی کلید عمومی رو بارگذاری میکنم ، از اطلاعات شرکت آدرس رو درست میده اما کد پستی اشتباهه و با کدپستی ثبت شده در رجیستر مغایر هست؛ تا اداره پست رفتم و تاییدیه کد پستی که بهم داد مشخص شد اطلاعات رجیسترم درست هست ، اطلاعات ثبت نامی در سایت ارزش افزوده مدیران هم توسط ممیز مالیاتی چک شد و گفتن کد پستیمون درست ثبت شده ، اطلاعات در سامانه کد اقتصادی(منیجمنت) هم درست ثبت شده ، حتی اداره ثبت شرکتها هم رفتم و اونجا هم همینطور ، همه جا کدپستی که از شرکت ثبت شده با گواهی تاییدیه ای که از اداره پست گرفتم یکی هست ، اما در کلید عمومیم اینطور نیست نمیفهمم مشکل از کجاست و دیگه از کجا باید پیگیر شم..😕 پس اطلاعاتی که سامانه مودیان از ما داره ، از کجا استخراج میشه؟

سوالات مرتبط

1 پاسخ
رضا موحد 10 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام. کلیدهای عمومی و خصوصی و csr، بر اساس اطلاعات وارد شده توسط شما صادر می شود. پس اگر از کد پستی که هنگام دریافت کلیدها در سایت وارد میکنید مطمئن هستید، دیگر جای نگرانی نیست و صورتحساب ها را ارسال فرمایید.
ضمنا بدلیل اینکه سامانه مودیان هنوز کامل نشده و مدام در حال آپدیت هست، این مشکل کد پستی برای خیلی ها بوجود آمده که در آینده برطرف می شود.
و نکته آخر، کد پستی که در سامانه مودیان نشان داده می شود ظاهرا از پرونده ارزش افزوده استعلام میگیرد.

دکمه بازگشت به بالا

کارگاه آنلاین 2 روزه

آموزش جامع حقوق و دستمزد 1403

نیم بها تا تاریخ 8 اردیبهشت

آموزش حقوق و دستمزد 1403