نحوه محاسبه مالیات چند کسب و پیشه در یک مکان

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: مالیات اشخاص حقیقی - مشاغلنحوه محاسبه مالیات چند کسب و پیشه در یک مکان
محمد پرسیده شده در 6 ماه پیش

در یک کافه رستوران قصد دارم پروانه کسب فروش کتاب هم بگیرم. در حال حاضر بخشی از درآمد به رستوران و بخشی به کافی شاپ اختصاص میدهند تا بر اساس درصد سود هر کدام مالیات دریافت شود. اکنون این شغل جدید باعث حساسیت بیشتر میشود یا میتواند کمک حال باشد؟

سوالات مرتبط

2 پاسخ
حسین میرزاتقی 6 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.در هر صورت شما دارید کسب درآمد میکنید  و به فکر ارتقاء دادن کسب و کار خود هستید.در هر صورت در پایان سال باید اظهارنامه یا تبصره ۱۰۰ بدهید و مالیات خود را پرداخت نمایید.باید در تشکیل پرونده خود فعالیت های خود را  درصد بندی کنید و اینتاکد هر فعالیت را انتخاب نمایید.
mohamad alinaghian 6 ماه قبل پاسخ داده شده

آیا مأمور مالیاتی درصد های اعلام شده از سمت کارفرما را قبول میکند؟
لازم است برای هر پروانه، حساب جداگانه ای معرفی شود؟

علی رهنما 6 ماه قبل پاسخ داده شده
حساب بانکی جداگانه لازم نیست اولین کار اختصاص دادن یک نرم افزار برای کار خود است که ابتدا خودتون بدونید هر قسمت چقدر سود دارد و چقدر زیان ؟الزامی وجود نداره که درصدهای در پرونده حتما مورد قبول ممیز قرار بگیرد و از ابتدا خودتون هم نمیدونید تا چه حد این درصدها درست است و به صورت تخمینی در پرونده ثبت میشود .بودن نرم افزار قطع به یقین در اثبات درآمدها کمک میکند .از جزئیات کار شما و اینکه تنها هستید یا نه؟ و اینکه استیجاری هست یا نه ؟ولی اختصاص پوز جداگانه خیلی کمک میکند در ضمن برای تغییر اینتا کد باید با مدارک به اداره دارایی بروید
دکمه بازگشت به بالا