پایه سنوات روی پایه حقوق

AhHamid پرسیده شده در 2 ماه پیش

باسلام عرض ادب و احترام ببخشید اداره کار می‌تواند پایه سنوات رو جداگانه بیاورد در صورتی که پایه سنوات به صورت تجمعی آمده رو حقوق پایه. چگونه می‌توان دفاع کرد؟

سوالات مرتبط

6 پاسخ
علی رهنما 2 ماه قبل پاسخ داده شده
خیلی راحت حکم حقوق هر سال با جدول افزایش سالانه را تهیه کنید اگر حق با شما باشد میپذیرند
نیما - مشاور روابط کار 2 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام و احترام محاسبه پایه سنوات را انجام داده و لایحه آن را در سیستم بارگزاری کنید زمانی که به صورن جداگانه انجام می دهید و یا حالت تجمیعی هر دو باید به یک نتیجه رسیده باشید.این طوری به شما رای خواهند داد.
حسین حسینی 1 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام وقت بخیر بنده پنج سال هست در یک کارگاه کار میکنم که هر سال تسویه حساب را انجام می دهیم کارفرما در سال بعد یک پایه سنوات را می‌دهد و پایه حقوق مان حداقل آن سال هست به کارفرما که می‌گوییم چرا روی پایه حقوق افزایش نداده می‌گوید این کارگاه فاقد طرح طبقه بندی می باشد و چون شما تسویه کردید فقط همان پایه سنوات آن سال را میگیرید سوالی که برای بنده هست اینه که آیا در کارگاه های فاقد طرح طبقه بندی در سال سوم کارکرد پایه حقوق تغییر می‌کند یا نه ؟
حسین میرزاتقی 1 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.بله تغییر میکند.پس از یکسال کارکرد پایه سنوات به شما تعلق میگیرد و از ابتدای سال بعد جزو سایر سطوح میشوید و افزایش حقوق شما از طریق فرمول افزایش حقوق سایر سطوح محاسبه میشود و پایه سنوات تجمیعی شامل حالتان میشود و نه فقط یک سنوات سال جدید.
علی رهنما 1 ماه قبل پاسخ داده شده
آقای حسینی افزایش حقوق توسط کارفرما توافقی است و اجباری نیست ولی اگر در کارگاه شخص حقیقی کار میکنید حقوق شما از حداقل اعلام شده بیشتر است که بسته به شغل و شهرستان خود از لیست حقوق مقطوع میتوانید خبردار شوید
نیما - مشاور روابط کار 1 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام و احترام ، با فیش های حقوقی و فرم‌های تسویه حساب قانونی به راحتی می توان دفاع نمود
دکمه بازگشت به بالا

کارگاه آنلاین 2 روزه

آموزش جامع حقوق و دستمزد 1403

نیم بها تا تاریخ 8 اردیبهشت

آموزش حقوق و دستمزد 1403