گزینه‌ای جدید در ارسال لیست مالیات حقوق

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: مالیات حقوقگزینه‌ای جدید در ارسال لیست مالیات حقوق
مریم پرسیده شده در 11 ماه پیش

با سلام خدمت استاد صدرایی عزیز و سایر اساتید محترم با توجه به اینکه معافیت امسال تا سقف 10 میلیون ماهیانه هست مالیات حقوق فروردین را محاسبه و 2.7 معافیت بیمه را نیز لحاظ نمودم اما این ماه برای ارسال مالیات حقوق اردیبهشت وقتی وارد صفحه ارسال مالیات حقوق می شوم برای تمامی ماه ها یک گزینه اضافه با عنوان محاسبه مبلغ مابه تفاوت اورده است که تمامی ماهها خالی است به جز فروردین ماه که مابه تفاوتی به مبلغ 2.7 معافیت حق بیمه را لحاظ نموده یعنی عملا بالاتر از 10 تومن را مشمول مالیات حقوق دانسته و معافیت 2.7 را قبول نکرده.حال سوال من این است ایا معافیت 2.7 دیگر پابرجا نیست در سال 1402؟ و اینکه گزینه ای دارد تحت عنوان صدور فیش مابه تفاوت اما عملا کار نمی کند و مجدد همان فیش اصلی ماه قبل که پرداخت شده است  را می آورد؟ حال من برای رفع این مشکل چه کار کنم؟

سوالات مرتبط

2 پاسخ
بهترین پاسخ
حسین میرزاتقی 11 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.کسر ۲.۷ بیمه سهم کارمند جزو کسورات شما میباشد و پابرجاست.در فیلدهای مربوطه مبلغ ۲.۷ و معافیت ۸۴ و جمع معافیت و کسورات را وارد مینمایید یا خیر؟چون بنده دیروز ارسال کردم ما به التفاوتی لحاظ نکرد.
داود مرادی 11 ماه قبل پاسخ داده شده
با سلام فعلا که اداره مالیات همون دو هفتم را نیز مشمول مالیات کرده 
سپیده زارع دلاور 11 ماه قبل پاسخ داده شده

من با پشتیبان سپیدار که صحبت کردم گفتن ۲/۷نیست و ۷/۷هست، یعنی الان تو تنظیمات باید معافیت سهم بیمه کارگر رو یک قرار ردیم؟

دکمه بازگشت به بالا