یک اشتباه بزرگ در اظهارنامه مالیاتی

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: اظهارنامه مالیاتییک اشتباه بزرگ در اظهارنامه مالیاتی
لیلی پرسیده شده در 2 سال پیش
سلام. شخص حقیقی پیمانکاری هستند. اظهارنامه مالیاتی مربوط به سال 99 یکی از دفاتر مالیاتی رد کرده اند که هزینه حقوق و دستمزد را توی اظهارنامه یک میلیارد وپانصد وهفتاد میلیون تومان وارد کرده درحالیکه توی سامانه مالیات حقوق یک میلیارد و صد میلیون تومان هست.الان 40میلیون تومان جریمه در نظر گرفتند و مآخذ مالیات را اظهارنامه درنظرگرفتند که مبلغ توی اظهارنامه با سیستم مالیات حقوق فرق داره. دفتر مالیاتی هم میگه من خواستم کمک شان کنم و زیربار اشتباهش نمیره. چطوری میتونم بنظرتون بهشون کمک کنم. ممنون میشم کمک کنید چون واقعا حق شون این نیست.
سوالات مرتبط

2 پاسخ
روشنک عضو سایت 2 سال قبل پاسخ داده شده
سلام  احتمال موفقیت کمی در اعتراض به برگه مطالبه مالیات تکلیفی حقوق دارید و با اسناد و مدارک می‌تونید در هییت‌های حل اختلاف مالیاتی پیگیر باشید در مجموعه اظهارنامه مالیاتی ملاک مهمی برای تشخیص ماموران مالیاتی است و اصلاح موارد ابرازی اشتباه کمی سخت اما نشدنی نیست
علی رهنما 2 سال قبل پاسخ داده شده
تاکید میشود اظهارنامه یعنی شما اظهار کرده اید و حتی اگر در اظهارنامه براساس عدم آگاهی جای بدهکار و بستانکار حساب بانکی جابجا شود به عنوان کتمان در نطر گرفته میشود و حتی اگر فعالیت معاف داشته باشید و به اشتباه در قسمت معاف درج نکنید  دچار خسارت خواهید شد لذا سپردن کار به کافی نت ها و یا بعصی مشاوران مالیاتی بدون تعهد عواقب سنگینی داره و معمولا فقط همان سال را با ادعای کمتر مالیات پرداختن سپری میکنند و مودی با کلی مساله حل نشده تنها میذارند.
دکمه بازگشت به بالا