تلوزیون اینترنتی

آموزش جدید نحوه ثبت نام صندوق (دستگاه پوز) پزشکان و مشاغل مشمول

در این آموزش به‌صورت کامل نحوه ثبت نام و نکات مربوطه مطرح شده

مالیات پزشکان و مشاغل مشمول ثبت نام صندوق فروش یکی از بحث‌های داغ مالیاتی این روزها هست که حرف و حدیث‌ها و حواشی زیادی را با خود تا کنون به‌همراه داشته است.

اما به هرحال سازمان امور مالیاتی بر اساس قانون، در مرحله اول، پزشکان و در مرحله بعدی 15 گروه و 50 شغل را مشمول این ثبت نام صندوق استاندارد مالیاتی نموده است.

منظور از صندوق فروش در این‌جا همان دستگاه پوز بانکی برخط است که بر اساس استانداردهای مالیاتی در پرونده مالیاتی مودی از طریق سایت سازمان امور مالیاتی امکان ثبت آن فراهم شده و با انجام ثبت این دستگاه پوز استاندارد، مودی در این زمینه به گام اول تکلیف مالیاتی خود عمل کرده است.

یکی از ضروری ترین مواردی که برای انجام این ثبت نام نیاز است کد رهگیری پیش ثبت نام مالیاتی و شماره سریال استاندارد دستگاه پوز بانکی است که شرکت تامین کننده دستگاه در اختیار صاحبان این دستگاه‌ها می‌گذارد و معمولا از طریق سایت شرکت تامین کننده صورت می‌گیرد.

ویژگی این سریال استانداد این است که کدی 16 کاراکتری ترکیبی از حروف و اعداد انگلیسی است که کاراکتر اول آن با P شروع می‌شود.

برای انجام این ثبت نام لازم است مودی مالیاتی حتما در وضعیت 45 که به‌منزله پایان مراحل ثبت نام مالیاتی است قرار داشته باشد.

در این آموزش کوتاه به صورت کامل نحوه ثبت نام و نکات لازم جهت اجرای این تکلیف را تهیه و تنظیم کرده‌ایم که می‌توانید به‌راحتی با مشاهده این آموزش این تکلیف مالیاتی را انجام دهید.

ضمنا اگر می‌خواهید فهرست 50 شغل مشمول را ببینید می‌توانید فایل مربوطه را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود فهرست مشاغل مشمول ثبت نام صندوق فروش استاندارد مالیاتی

همچنین برای ورود به سایت سازمان امور مالیاتی و انجام ثبت نام صندوق فروش می‌توانید از لینک زیر وارد شوید:

ثبت‌نام صندوق فروش مالیاتی پزشکان و مشاغل مشمول ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا