آغاز ثبت نام وام 20 میلیونی تامین اجتماعی

آغاز ثبت نام وام 20 میلیونی تامین اجتماعی

آغاز ثبت نام وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز یعنی 21 مردادماه می توانند با مراجعه به تارنمای رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی http://es.tamin.ir نسبت به ثبت نام تسهیلات 20 میلیون تومانی این سازمان اقدام نمایند. در همین راستا لازم به توضیح است که متقاضیان تا روز جمعه 27 مردادماه مهلت دارند تا ثبت نام خود را نهایی نمایند. فرآیند کلی پرداخت این تسهیلات بدین صورت می باشد که پس از بررسی و احراز شرایط متقاضیان، تعداد ۴۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌ الحسنه 20 میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری ‌بگیران واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

لازم به ذکر است که بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به منظور دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری به جایی ندارند و می توانند فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. در همین ارتباط اگر سوال یا ابهامی پیرامون این موضوع برایتان پیش آمد می توانید با شماره تلفن 1420 مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین‌ اجتماعی تماس حاصل نمایید تا کارشناسان مربوطه شما را راهنمایی نمایند.

شرایط دریافت وام 20 میلیون تومانی تامین اجتماعی

شرایط دریافت تسهیلات 20 میلیون تومانی تامین اجتماعی بدین صورت است که شخص مورد نظر باید دارای 20 سال سابقه بیمه پردازی باشد، شرایط سنی دریافت این تسهیلات بدین صورت است که فرد باید دارای سن 50 تا 78 سال باشد، همچنین در شبکه بانکی کشور دارای حسن سابقه باشد و سابقه ی چک برگشتی و بدهی معوقه بانکی نداشته باشد. لازم به توضیح است که فرد متقاضی نباشد از تسهیلات مشابه طی 3 سال گذشته استفاده کرده باشد. در خصوص بازپرداخت این تسهیلات هم باید گفت که بازپرداخت این وام 2 ساله به‌ صورت قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد است.

احسان مومنی

احسان مومنی

محقق و پژوهشگر مالی و مالیاتی

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

آخرین سوالات
دکمه بازگشت به بالا