اجرای طرح کرامت رضوی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

در نظر گرفتن سفرهای زیارتی و سیاحتی برای بازنشستگان

سید مرتضی حسینی، معاون برنامه ‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: به توجه به برنامه ریزی های انجام شده در سازمان تامین اجتماعی، هرساله بخشی از پروژه های این سازمان به نوسازی مراکز درمانی متعلق به تامین اجتماعی اختصاص می یابد. همچنین سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به دنبال ارائه ی تسهیلات رفاهی به بازنشستگان، سفرهای سیاحتی و زیارتی را به برنامه های خود اضافه کند.

در همین راستا طرحی به نام کرامت رضوی اجرایی شده که براساس آن بازنشستگان به همراه اعضای خانواده می توانند به صورت رایگان به مشهد سفر کنند. در سال گذشته که این طرح اجرایی شد، نزدیک به ۵۰ هزار نفر به مشهد اعزام شدند و قرار است در سال جاری تعداد بالاتری نسبت به سال گذشته به این سفر اعزام شوند.

بازنشستگان برای ثبت نام در طرح کرامت رضوی به کانون های بازنشستگی مراجعه کنند

حسینی در ادامه افزود: براساس پیش بینی های انجام شده قرار است در سال پیش رو، حدود 70 هزار نفر از بازنشستگان در چارچوب طرح کرامت رضوی به مشهد سفر کنند و تعدادی از بازنشستگان هم به زیارت حرم حضرت معصومه اعزام گردند. در خصوص نحوه ی ثبت نام افراد در این طرح هم لازم به توضیح است که بازنشستگان می توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی در استان‌های خود نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کرده و در ادامه ثبت نام خود را در سامانه مورد نظر کامل کنند.

احسان مومنی

احسان مومنی

محقق و پژوهشگر مالی و مالیاتی

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

آخرین سوالات
دکمه بازگشت به بالا