اعمال افزایش حقوق 1402 از اردیبهشت ماه

اعمال افزایش حقوق 1402 از اردیبهشت ماه

ارائه ی خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت : در حال حاضر تعداد بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری چیزی در حدود 6 میلیون نفر می باشد . همچنین لازم به توضیح است که برای این قشر تمهیدات بهداشتی لازم صورت گرفته است به طوری که اگر بیمه شدگان تامین اجتماعی به مراکز درمانی متعلق به این سازمان مراجعه نمایند ، دارو و درمان آن ها در سه سطح رایگان می باشد و اگر به مراکز درمانی مربوط به وزارت بهداشت مراجعه نمایند فرانشیز 10 درصدی از آن ها دریافت می گردد که تلاش هایی در حال انجام است تا همین میزان را هم به حداقل برسانیم .

اعمال افزایش حقوق 1402 از اردیبهشت ماه

وزیر کار در خصوص مصوبه ی مزدی شورای عالی کار هم عنوان کرد : هرساله جلسات شورای عالی کار به منظور تعیین دستمزد کارگران برگزار می شود و مصوبه ی مزدی این شورا  حاصل رایزنی های نمایندگان کارگری ، کارفرمایی و دولت است . لذا در همین راستا این شورا برای حداقل دستمزدهای سال 1402 افزایش 27 درصدی را به تصویب رساند . نکته ی قابل ذکر در این رابطه این است که اعمال افزایش حقوق های سال 1402 در احکام کارگران بخش خصوصی و دولتی از اردیبهشت ماه صورت خواهد پذیرفت و مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه نیز در اردیبهشت ماه پرداخت خواهد گردید .

احسان مومنی

احسان مومنی

محقق و پژوهشگر مالی و مالیاتی

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

دکمه بازگشت به بالا