برگزاری کارگاه آموزشی تعهدات سازمان تامین اجتماعی

تامین اجتماعی

برگزاری کارگاه آموزشی تعهدات سازمان تامین اجتماعی

با حضور معاون امور فرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، کارگاه آموزشی تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت این سازمان برگزار شد. شرکت کنندگان در این دوره آموزشی یک روزه، کارکنان شرکت مخابرات و پیمانکاران وابسته به این شرکت بودند.

بررسی شرایط بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی

مهدی ساجدی به عنوان معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت که این کارگاه با هدف بیان شرایط بازنشستگی این سازمان برگزار شده بود. طی این دوره آموزشی یک روزه درباره ارائه خدمات کوتاه مدت سازمان و نحوه آن بحث و گفتگو شد. یکی دیگر از برنامه های اصلی که در این دوره آموزشی به آن پرداخته شد، نحوه استفاده از خدمات غیر حضوری این سازمان برای بیمه شدگان بود.

طی این جلسه آموزشی، کارشناسان واحدهای تخصصی سازمان حضور داشتند و به سوالات کارکنان شرکت مخابرات در زمینه های مختلف پاسخ دادند. همچنین این کارشناسان به بررسی و بیان قوانینی پرداختند که در حال حاضر بازنشستگان مشمول آنها می شوند. تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت سازمان تامین اجتماعی از دیگر مسائل مهمی بود که در این دوره آموزشی به آن پرداخته شد.

برنامه های آینده

این مقام مسئول در سازمان تامین اجتماعی کشور از حضور حدود 300 نفر از کارکنان شرکت مخابرات و پیمانکاران وابسته این شرکت در این دوره آموزشی خبر داد. وی تصریح کرد که با توجه به استقبال و توجه کارکنان این شرکت تصمیم به برگزاری دوره های آموزشی دیگر گرفته ایم. از جمله این دوره ها کارگاه آموزشی سوابق بیمه و نیز کارگاه آموزشی پرداخت حق بیمه می باشد.

وی تاکید داشت که طی این دوره ها به کارکنان شرکت مخابرات همه نکات لازم در مورد حق بیمه، نحوه پرداخت آن به صورت حضوری و آنلاین و نیز نحوه بررسی سوابق بیمه و تاثیر آن در بازنشستگی را آموزش خواهیم داد.

تیم تحریریه حسابنو

تیم تحریریه حسابنو

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

دکمه بازگشت به بالا