تامین اجتماعی از جمله سهامداران کشتیرانی کشور است

تامین اجتماعی

تامین اجتماعی از جمله سهامداران کشتیرانی کشور است

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در دیدار با مدیران شرکت کشتیرانی کشور، اظهار داشت: این سازمان یکی از اصلی ترین سهامداران کشتیرانی است. بنابراین به عنوان امانتدار افرادی که تحت پوشش بیمه این سازمان قرار دارند، باید عملکرد و توسعه و تحول آن را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهیم.

برخی از رویه های غلط را اصلاح کنیم

میر هاشم موسوی در این دیدار گفت: انتظار ما این است که برخی از رویه های غلطی که در گذشته وجود داشتند را اصلاح کنیم و از دارایی های موجود تامین اجتماعی ارزش افزوده بگیریم. این کار موجب می شود که تولید و خروجی این دارایی ها به نتیجه مطلوب برسند.

وی همچنین به نقش مهم کشتیرانی جمهوری اسلامی اشاره کرده و تاکید کرد: این شرکت یکی از زیرساختی ترین بخش های کشور می باشد و همه ما باید در جهت تقویت و توسعه فعالیت های آن تلاش کنیم. در واقع ما یک موقعیت جغرافیایی فوق العاده را در اختیار داریم. بسترهای لازم هم از طریق کشتیرانی به وجود آمده است. برای اینکه بتوانیم این زنجیره را تقویت و تکمیل کنیم، باید عملکردها را بررسی کنیم. شاخص رشد و میزان توسعه و تحول را نیز مورد ارزیابی قرار دهیم و در نهایت به نتیجه مطلوب دست یابیم.

این مقام مسئول سازمان تامین اجتماعی افزود: متاسفانه معمولا ما رویکردهای تحولی را به خوبی شروع می کنیم، ولی از میانه راه، موانعی که به وجود می آیند، کار را سخت و اجراکنندگان را مایوس می کنند. باید بر این موانع غلبه کنیم تا شاهد رشد و تحول باشیم.

سهام تامین اجتماعی در کشتیرانی حق الناس است

موسوی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: آنچه به عنوان سهام تامین اجتماعی در کشتیرانی در نظر گرفته می شود، در واقع حق الناس و اموال مردمی است که به این سازمان اعتماد کرده اند. بنابراین همه ما باید دغدغه مدیریت صحیح و سالم آن را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما در حوزه های مختلف تامین اجتماعی داشتن رویکرد حرفه ای و تقویت تخصص گرایی است. به همین دلیل از مجموعه هایی مثل کشتیرانی که در آن سهام داریم، توقع داریم همین رویکرد حرفه ای را در پیش بگیرند.

تیم تحریریه حسابنو

تیم تحریریه حسابنو

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

آخرین سوالات
دکمه بازگشت به بالا