تامین اجتماعی بیمارستان های جدیدی را در کشور احداث می کند

تامین اجتماعی

تامین اجتماعی بیمارستان های جدیدی را در کشور احداث می کند

معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی از احداث بیمارستان های جدید ملکی این سازمان در کشور خبر داد. بنا به گفته وی این بیمارستان ها که دارای حداکثر امکانات درمانی می باشند، برای بیمه شدگان و بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان رایگان هستند.

بیمارستان های تامین اجتماعی خدمات درمانی بالایی ارائه می کنند

سید مرتضی حسینی ادامه داد: بیمارستان های تامین اجتماعی دارای امکانات و تجهیزات فوق العاده ای هستند که می توان گفت هم سطح بیمارستان میلاد تهران و یا حتی بالاتر از آن هم می باشند. تاکنون 5 بیمارستان مشابه این بیمارستان در سطح کشور راه اندازی کرده ایم. بیمارستان شریعتی اصفهان نیز در دست افتتاح است.

وی تصریح کرد: بیمارستان فیاض بخش نیز در قسمت غرب تهران به زودی به مرحله بهره برداری می رسد. این بیمارستان دارای 550 تختخواب است که در منطقه کم نظیر است. این بیمارستان نیز خدمات خود را به صورت رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می کند.

بنا به گفته معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی کشور، این بیمارستان در واقع جایگزین بیمارستان فیاض بخش می باشد. این بیمارستان، مرکز درمانی ملکی این سازمان بوده و اکنون دیگر فعالیتی ندارد. بیمارستان جدید دارای امکانات متعددی می باشد. بنابراین بیماران و بازنشستگان این سازمان دیگر نیازی به دریافت خدمات درمانی و یا پیگیری برخی از مشکلات خود از طریق بیمارستان های دیگر نخواهند داشت. ضمن اینکه خدمات ارائه شده در این بیمارستان نیز کاملا رایگان خواهد بود.

این روند ادامه خواهد داشت

حسینی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در حال بازسازی بیمارستان ها و مراکز درمانی ملکی خود می باشد تا بتواند خدمات درمانی بهتری را به بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران ارائه نماید.

وی همچنین به بازسازی و احداث دوباره بیمارستان هدایت در تهران اشاره کرده و گفت: این بیمارستان نیز که ملک تامین اجتماعی می باشد، سال گذشته در محل قبلی خود بازسازی و راه اندازی شد. این روند بازسازی و احداث دوباره برخی مراکز درمانی ملکی این سازمان و یا تاسیس بیمارستان های جدید در نقاط مختلف کشور ادامه دار خواهد بود.

تیم تحریریه حسابنو

تیم تحریریه حسابنو

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

دکمه بازگشت به بالا