خبری که وزیر کار در رابطه با حقوق بازنشستگان اعلام کرد

خبری که وزیر کار در رابطه با حقوق بازنشستگان اعلام کرد

تشکیل کارگروه به منظور بررسی اعمال افزایش حقوق برای بازنشستگان

در نیمه ی اردیبهشت ماه سال جاری بود که میرهاشم موسوی ، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی خبر از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان برای سال ۱۴۰۲ داد و اعلام کرد : افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه اعمال و پرداخت خواهد شد . همچنین مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه نیز با حقوق اردیبهشت ماه پرداخت خواهد گردید .

در رابطه با موضوع افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1402 ، برخی از بازنشستگان بر این عقیده هستند که افزایش حقوق برایشان در اردیبهشت ماه اعمال نشده است . در رابطه ی با این موضوع سید صولت مرتضوی وزیر کار عنوان داشت : برخی بازنشستگان بر این عقیده هستند که افزایش حقوق برایشان اعمال و اجرا نشده و این در حالی است که همکاران ما در سازمان تامین اجتماعی می گویند که اعمال افزایش حقوق ها به صورت کامل اجرا شده است . لذا به منظور برطرف شدن ابهامات کارگروهی تشکیل شد تا به این موضوع رسیدگی نماید و اگر در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که حق بازنشسته ای ضایع شده این حق جبران خواهد شد .

احسان مومنی

احسان مومنی

محقق و پژوهشگر مالی و مالیاتی

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

دکمه بازگشت به بالا